۷۰۰۰ هزار تعاونی غیرفعال در استان خوزستان!

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: ۷۰ تعاونی در حوزه بهداشت و سلامت در قالب کلینیک، آزمایشگاه و بیمارستان در این استان فعال هستند.

عبدالکریم انصاری  اظهار کرد:بیمارستان مهر اهواز یک تعاونی است که پارسال به عنوان تعاونی برتر در سطح کشور معرفی شد.

وی در ادامه گفت:بالغ بر ۸۲۰ تعاونی در سال های ۵۸ تا ۶۰ در خوزستان تشکیل شده اند که همگی غیر فعال شدند و این اداره کل در صدد است این تعاونی ها را دوباره فعال کند.

انصاری افزود: همچنین به منظور شناسایی بخش تعاون به آحاد جامعه، شناسایی ظرفیت تعاون و تقویت صادرات تعاونی ها، به مدت ۱۰ سال است که جشنواره سراسری تعاونی های برتر در استان و کشور برگزار می شود.

وی افزود: از اوایل خرداد جاری تا نیمه تیر امسال فراخوان ثبت نام تعاونی ها برای شرکت در جشنواره تعاونی های برتر است که در ۳۰ تیر داوری شهرستان ها انجام ، و در نیمه مرداد نیز داوری استانی انجام می شود.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان کرد: پارسال ۱۱ تعاونی برتر در جشنواره سراسری خوزستان معرفی شد و در جشنواره تعاونی های برتر کشور سه تعاونی این استان برتر معرفی شدند که خوزستان بیشترین میزان تعاونی های برتر را در کشور داشت.

انصاری گفت: امسال نیز مقرر شده ۱۰ تعاونی برتر در خوزستان معرفی و به جشنواره سراسری معرفی شوند.

وی افزود:جشنواره سراسری تعاونی های برتر امسال در ۱۶ شهریور و جشنواره استانی در ۱۸ شهریور برگزار می شود.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار کرد: این جشنواره در پنج محور که شامل مالی و اقتصادی، کارآفرینی و اشتغال، صادرات ارزآوری، توسعه منطقه ای و توانمند سازی و رفاه اجتماعی برگزار می شود.

۱۲ هزار تعاونی در خوزستان به ثبت رسیده که از این تعداد هفت هزار تعاونی غیرفعال هستند.

https://hoorkhabar.ir/573908کپی شد!
90
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.