مدیر کل اجتماعی استانداری خوزستان: رتبه آموزش و پرورش استان ، شایسته مردم خوزستان نیست

مدیر کل اجتماعی استانداری خوزستان وضعیت آموزش و پرورش در این استان را مطلوب و شایسته مردم این استان ندانست و گفت:وجود افراد دوزبانه و پایین بودن کیفیت آموزش و پرورش در این استان از علل عمده این مشکل در استان خوزستان می باشد.

مهرداد شریف مخمل زاده روز چهارشنبه در کمیته اجتماعی فرهنگی شهرستان دزفول که در سالن جلسات فرمانداری ویژه دزفول برگزار شد افزود:خوشبختانه آموزش وپرورش دزفول در سطح استان وضعیت مطلوبی دارد اما باید نسبت به ارتقای آموزش در دوره پیش دبستانی بیشتر توجه کند.

وی افزود:در زمینه آسیب های اجتماعی نباید به دنبال تک علت بود زیرا مسایل زیادی از جمله مسایل اقتصادی،سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی می توانند در بروز یک آسیب اجتماعی موثر باشند.

مخمل زاده بر ضرورت آموزش مهارت های زندگی جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد و اظهار کرد:آموزش مهارت های زندگی زمانی موثر است که افراد در دوران مختلف آموزش های لازم را فراگیرند و افراد در زمان خاص آموزش های خاص سن خود را دیده باشند.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت:برای آموزش موثر باید در بین جوانان اعتماد سازی کرد این درحالی است که از صدا و سیما سریال هایی پخش می شود که بازیگران آن در سریال محجبه هستند اما تصاویر آنها در زندگی شخصی و شبکه های اجتماعی به گونه ای دیگر است.

وی در خصوص پدیده طلاق و آمار نگران کننده آن در جامعه نیز گفت:افرادی که قرار است با هم ازدواج کنند باید هم خوانی داشته باشند و پیش از ازدواج تحت آموزش قرار گیرند.

مخمل زاده همچنین از اجرای برنامه های شاد و نشاط آور در هفته فرهنگی خبر داد و گفت:در این هفته که به نام هفته فرهنگی نامگذاری شده جشنواره ها ،نمایشگاه های صنایع دستی و برنامه های ویژه دیگری برگزار می شود و مفاخر هر شهرستان معرفی می شوند.

وی با اشاره به اینکه این هفته برای نخستین بار در دزفول برگزار می شود گفت:با برگزاری این برنامه ها در هفته فرهنگی علاوه بر پرکردن اوقات فراغت ،مردم با ظرفیت های هر شهرستان آشنا می شوند و روحیه نشاط و شادی دربین جوانان افزایش می یابد علاوه بر آن از برخی تنگ نظری ها در حوزه ایجاد نشاط اجتماعی فاصله گرفته می شود.

https://hoorkhabar.ir/573662کپی شد!
64
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.