تقدیر وزیر بهداشت از مدیران عامل نفتی در جنوب

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به مسجدسلیمان در آیین گشایش بیمارستان تازه این شهر با اهدای لوح سپاس از مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، دکتر سید حسن هاشمی در این آیین با اهدای لوح سپاس که بوسیله دکتر ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز تهیه شده بود از زحمتها و خدمات بیژن عالیپور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و ابراهیم پیرامون، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برای احداث و تکمیل بیمارستان جدید مسجدسلیمان قدردانی کرد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان یکی از شرکتهای زیر مجموعه  شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با مرکزیت شهرستان مسجدسلیمان است که در زمینه تولید صیانتی نفت و گاز فعالیت دارد.

این شرکت افزون بر انجام فعالیتها و وظایف ذاتی در حوزه های عمومی و اجتماعی نیز مشارکت و خدمات قابل توجهی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بهداشت و درمان، رفاه عمومی و عمران شهری منطقه داشته است که اجرای بیش از یکصد پروژه رفاه عمومی از جمله آنها به شمار می رود.

https://hoorkhabar.ir/573484کپی شد!
179
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.