معاون استاندار: تمرکز ما بر گسترش نماز در بین جوانان است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان گفت: یکی از سیاست گذاری های ما برای جلسات آینده ستاد گسترش نماز در بین جوانان است و باید آن را به وضعیت مطلوبی برسانیم و در این زمینه اگر راهکار هایی وجود دارد به دبیرخانه این ستاد ارائه شود.

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، علی عماد صبح روز سه شنبه ۲۶ خرداد ۹۴ در جلسه ستاد اقامه نماز که در سالن جلسات معاونت سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد، عنوان کرد: گلایه ما به  مدیرانی است که در جلسات ستاد اقامه نماز نمایندگان خود را می فرستند و اگراین جلسه در خصوص توزیع اعتبارات بود حتما حضور بهتری را از جانب آنان شاهد بودیم و این مورد نشان دهنده این است که نماز همچنان مظلوم است.

وی افزود: نماز است که عزت و سلامت ما را در دنیا و آخرت تضمین می کند، در طی چند سال اخیر نمازخانه های بین راهی افزایش پیدا کرده و به علت نداشتن متولی خاص عمدتا مستهلک می شوند و به گونه ای در می آیند که کسی در آن مکان رقبتی برای نماز خواندن نمی کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی در سال های گذشته به منظور افزایش نمازخانه های بین راهی در استان خوزستان انجام شده و برگزاری اجلاس نماز در استان نیز موجب شد توجه ویژه ای در این زمینه صورت گیرد و در این راستا نیز هیئتی تشکیل شد و آمار دقیقی در خصوص نماز خانه های بین راهی ارائه داد.

عماد بیان کرد: کاستی ها و کمبود هایی را در این زمینه دارا هستیم و امیدواریم با انجام یک سیاست گذاری مناسب اقداماتی در جهت بالا بردن سطح کیفیت نماز خانه های بین راهی انجام دهیم و جلسات ستاد اقامه نماز نیز با تصویب در این ستاد هر دو ماه یک بار برگزار شوند.

وی ادامه داد: در خصوص دسته بندی های نماز خانه های بین راهی متولی عده ای از آن ها بخش خصوصی است که یا در بین راه ها و یا در روستاها وجود دارند و ما باید تا آنجایی که امکان وجود داشته باشد این موارد را به بخش خصوصی واگذار کنیم چون دولت نگهدارنده خوبی نیست اما در این زمینه حامی خوبی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان توضیح داد: یکی از سیاست گذاری های ما برای جلسات آینده گسترش نماز در بین جوانان است چرا که در این زمینه شاهد وضعیت مطلوبی نیستیم و در این زمینه اگر راهکار هایی وجود دارد به دبیرخانه این ستاد ارائه شود.

عماد گفت: قطعا هر اجلاس و ستادی تأثیرات خود را خواهد داشت و در شهرستان های استان نیز به دستور استاندار خوزستان اجلاس های نمازی در خرداد و آذر ماه تشکیل خواهد شد و از سوی ستاد اقامه نماز نیز ارزیابی هایی به این منظور صورت خواهد گرفت تا از این طریق به نشر و ترویج فرهنگ نماز در جامعه بپردازیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان اشاره کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد اقامه نماز از متولیان نماز خانه های بین راهی خوب تقدیر و تشکر خواهد شد و شورای اقامه نماز و دبیرخانه در کلیه ادارات استان تشکیل شود.

https://hoorkhabar.ir/573444کپی شد!
99
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.