پیام استاندار خوزستان به مناسبت شصت سالگی آموزش عالی در استان

استاندار خوزستان به مناسبت شصت سالگی آموزش عالی در استان پیامی صادر کرد.

در پیام دکتر عبدالحسن مقتدایی آمده است:

“سال ۱۳۹۴، برابر با شصت سالگی نخستین دانشگاه در دوره جدید، در استان خوزستان و کلان​شهر اهواز است. آموزش عالی در شش دهه گذشته، بی​گمان سرچشمه بسیاری از دگرگونی​ها و پیشرفت​های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی در این پهنه از میهن اسلامی ایران به شمار می​آید. در این راستا، کوشش​های دانشگاهیان، در انجام پژوهش​های بنیادی و کاربردی و آموزش نیروی انسانی متخصص و تربیت و رشد نسل​ها و شخصیت​های متعهد و ایران​دوست، زمینه​ساز این تحولات و دگرگونی​ها بوده است.

گسترش آموزش عالی در شهرهای این استان،​ فرصتی را فراهم اورده است تا رنگارنگی​ها موجود در بافت اجتماعی مردم این دیار، در کنار یکدیگر قرار گیرد و بوستانی زیبا از شکوفه​ها و گل​های توسعه​یافتگی، علم​دوستی و خردورزی را به ثمر بنشاند.

از این رو، بر همه تربیت​یافتگان مکتب انسان​ساز اسلام لازم است تا در پاسداشت و نکوداشت شصت سالگی آموزش عالی در خوزستان از زحمات بی​دریغ اهالی دانشگاه قدردانی و منزلت و حریم این مکان مقدس را پاس بداریم.

اینجانب، بهروزی و تندرستی استادان فرهیخته و کارکنان صدیق بخش آموزش عالی که در واقع از سرمایه‌های اجتماعی ما محسوب می​گردند را از خداوند یکتا خواهانم.“

https://hoorkhabar.ir/573222کپی شد!
39
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.