باهنر: با اصلاح طلبان لیست واحد نمی دهیم

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات افرادی باید مورد حمایت قرار ‌گیرند که رأی آور نیز باشند، لذا این گونه نیست که هر کسی کاندیدا شد بگوییم پشتیبانی مالی می شود.

محمد رضا باهنر نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در گفتگو تفصیلی با خبر نگار ایسکانیوز پیرامون کاندیداهای انتخاباتی و حمایت های مالی از آنها گفت: با توجه به تجربه شخصی افرادی که بتوانند از عهده تأمین هزینه تبلیغات انتخاباتی به صورت شخصی برآیند محدود هستند، مگر تا چه حد جبران مالی دارد که بخواهد جایگزین شود.

وی تاکید کرد: نباید پول کثیف و بی حساب برای هزینه های انتخاباتی صرف شود چون بعضی مواقع پول زیاد خرج کردن ضد تبلیغ می شود. به طور طبیعی نامزدها باید یک پشتیبان مالی پیدا کنند که در این مسیر نیز ممکن است مشکلاتی پیش روی آنها ایجاد شود که به اصطلاح نماینده وامدار پشتیبان مالی خود می‌شود.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین بیان کرد:متأسفانه هنوز قانون جامع و ضابطه مندی برای کمک های مالی وجود ندارد و باید خزانه و دولت بخشی از هزینه های نمایندگان را به صورت ضابطه مند در نظر بگیرند و این تأمین هزینه ها به معنای آن نیست که هر دولتی سر کار بود تنها به حزب خود کمک کند و کمکی برای حزب رقیب در نظر نداشته باشد و این روند باید بر مبنای قانون انجام شود.

باهنر گفت:در انتخابات تلاشمان بر این است افرادی که رأی بالاتری دارند در لیست گنجانده شوند و با اصلاح طلبان لیست واحد نمی بندیم.

وی با اشاره به برخی غوغا سالاری ها در مجلس علیه مذاکرات بیان کرد: به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم و اگر کسی بگوید آنها خائن هستند با این حرف مخالفیم. لذا کار خطیر است و دولت نمی تواند به تنهایی این کار را انجام دهد. حتما باید مجلسو شورای امنیت ملی در جریان ریز مسائل قرار گیرد.

https://hoorkhabar.ir/572860کپی شد!
37
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.