روند کند عملیات بازسازی حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهواز گفت: روند بازسازی حرم مطهر علی ابن مهزیار به دلیل کسری بودجه و گرمای هوا به کندی پیش می‌رود.

حجت‌الاسلام فائز فائزی  اظهار داشت: آئین استقبال باشکوه از ماه مبارک رمضان پنجشنبه ۲۱ خردادماه در حرم مطهر علی‌بن‌مهزیاراهوازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای ماه رمضان امسال در حرم علی‌بن‌مهزیاراهوازی افزود: برنامه ختم روزانه یک جز از قرآن کریم یک ساعت مانده به اذان مغرب به افق اهواز در حرم علی‌بن‌مهزیار اهوازی برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اهواز بیان کرد: همچنین مراسم شب‌های قدر با حضور سخنران و مداحان کشوری و استانی در حرم مطهر علی‌بن مهزیار‌اهوازی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: سیستم تهویه حرم مطهر علی‌بن مهزیار‌ اهوازی در حال راه اندازی است و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا قبل از ورود به ماه مبارک رمضان تکمیل می‌شود.

حجت الاسلام فائزی با بیان اینکه  روند بازسازی حرم مطهر علی‌بن‌مهزیار به کندی پیش می‌رود، گفت: روند بازسازی این حرم مطهر به دلیل کسری بودجه و گرمای هوا به کندی پیش می‌رود و تا پایان ماه مبارک رمضان با این وضعیت ادامه دارد.

وی با اشاره به کسری بودجه در بازسازی بقعه متبرکه علی‌بن‌مهزیاراهوازی عنوان کرد: ادامه بازسازی پس از ماه مبارک رمضان بستگی به اختصاص بودجه به این امر دارد.

https://hoorkhabar.ir/572790کپی شد!
69
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.