باند قاچاق مواد مخدر در شوشتر منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر گفت:در درگیری مسلحانه با یک باند قاچاقا مواد مخدر ضمن انهدام این باند ۲۴۳کیلو گرم حشیش ازآنان کشف و ضبط گردید.

سرهنگ بهروز حسنوند اظهارکرد: شب گذشته بعد از مشکوک شدن پلیس شهرستان ایذه به دو خودرو و تعقیب آنان،متهمین بلافاصله از محل متواری شدند.

حسنوند گفت:پس از دریافت گزارشات واصله بامداد امروز در ورودی شهرستان شوشتر از سمت نفت سفید پست ایست بازرسی دایر که متهمین پس از مواجه شدن با ماموران انتظامی شوشتر شروع به تیراندازی کردند.

فرمانده ی انتظامی شوشتر اظهارکرد: این درگیری که از ۵بامداد تا ۸صبح به طول انجامید در نهایت منجر به دستگیری قاچاقچیان شد.

وی افزود: در درگیری قاچاقچیان با ماموران انتظامی دو نفر از آنان و یک سرباز نیروی انتظامی مجروح شدند که حال آنان مساعد است.

فرمانده انتظامی شوشتر تصریح کرد:با تلاش نیروهای انتظامی این محموله ۲۴۳ کیلوگرمی حشیش که بصورت ماهرانه در طول مسیر جاسازی شده بود ساعت پنج بعد از ظهر امروز کشف و ضبط گردید.

حسنوند گفت: در این درگیری همچنین دو دستگاه خودروی سواری پژو و سمند از قاچاقچیان ضبط شد.

وی افزود:متهمین هم اکنون جهت تحقیقات بیشتر در اختیار مقامات قضایی قرار گرفته اند.

قاچاقچیان از محور ترانزیتی شیراز قصد ورود به خرمشهر را داشتند که بعد از تعقیب نیروهای انتظامی در شهرستان ایذه،به سمت شوشتر تغییر مسیر دادند.

https://hoorkhabar.ir/572711کپی شد!
84
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.