اندیمشک علی رغم بهره مندی از مناطق ارتباطی از محرومیت‌های گسترده درمانی رنج می برد

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع محرومیت بهداشتی بخش‌های مختلف درمانی مورد توجه قرار گیرد.

صید عیسی دارایی در نشست شورای ادارای اندیمشک با حضور استاندار خوزستان اظهار داشت: طرح شیلات اندیمشک علی رغم صرف منابع مالی گسترده مشکلات زیادی در مسیر تکمیل و بهره برداری دارد.

وی گفت: با اجرا و تکمیل طرح شیلات اندیمشک علاوه بر رونق بستر تولید و درآمد زایی ارزی مناسب یکی از بزرگترین مشکلات شهرستان که کمبود فرصت‌های شغلی است رفع می‌شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رفع مشکلات  طرح شیلات اندیمشک یک مطالبه مهم مردم اندیمشک است چرا که این طرح تولیدی علی رغم بهره مندی از ۲۵ حوضچه پرورش ماهی و صرف اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی با مشکلات گسترده‌ای در مسیر تکمیل و بهره برداری قرار دارد.

وی افزود: اندیمشک علی رغم بهره مندی از مناطق ارتباطی از محرومیت‌های گسترده درمانی رنج می برد و این توجه ویژه مسئولین استانی را به خود می‌طلبد.

دارایی بیان کرد: علی رشد اندیمشک از جنبه‌های مختلف جمعیتی و شهری این شهرستان تنها دارای یک بیمارستان است و عدم ارایه خدمات مناسب درمانی نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.

وی گفت: علی رغم تعیین بودجه ۱۲ میلیاردی برای احداث واحد اورژانس بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک تاکنون علی رغم پیگیری گسترده، این اعتبار در اختیار شهرستان قرار نگرفته است.

نماینده مردم اندیمشک عنوان کرد: بیمارستان راه آهن که در حال حاضر متروک و بلا استفاده است می‌تواند در رفع نیازهای بهداشتی اندیمشک بسیار موثر باشد که متاسفانه علی رغم پیگیری گسترده شاهد عدم تخصیص این واحد درمانی به خدمات بهداشتی و پزشکی هستیم.

وی افزود: فقدان و محرومیت‌های بهداشتی و درمانی شاخص سلامت مردم اندیمشک و رضایت مندی شهروندان را کاهش داده است و رفع این محرومیت شهری تنها با مساعدت مسئولین استان ممکن است.

https://hoorkhabar.ir/572122کپی شد!
73
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.