واگذاری ساخت ۲ درب حرم حضرت مسلم به خوزستان

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، اظهار داشت: در حال عقد قرارداد با ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور جهت ساخت ۲ درب حرم حضرت مسلم در خوزستان هستیم.

حجت الاسلام سید محمود موسوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، امروز(۱۲ خرداد) در حاشیه مراسم نصب بیرق اباعبدالله الحسین(ع) بر فرار بام فرودگاه اهواز، گفت: این حرکت که از سوی فرودگاه های خوزستان پیشنهاد شده بسیار ارزشمند، تاریخی و به یاد ماندنی بوده و در آستانه نیمه شعبان یک عیدی برای مردم خوزستان و محبان اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه نصب پرچم اباعبدالله الحسین(ع) و افتتاح دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در فرودگاه اهواز اثرات معنوی بسیاری دارد خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم که این حرکت و اقدام ارزشی در سایر مناطق و دستگاه های استان نیز انجام شود.

حجت الاسلام موسوی، با ابراز خرسندی از استقبال مردم خوزستان در اهدای نذورات و کمک های نقدی و غیرنقدی جهت بازسازی عتبات عالیات اظهار کرد: خوشبختانه مردم خوزستان در همه پروژه هایی که به ستاد بازسازی عتبات استان واگذار شده مشارکت خوبی داشتند و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: در حال حاضر مرمت و بازسازی ایوان طلای حرم علوی، ساخت ۶ درب حرم امامین عسکریین(ع)، مشارکت در ساخت ۲ هزار مترمربع از صحن حضرت زهرا(س) و ترمیم و بازسازی بخش ‌های آسیب دیده گنبد مطهر حرم حضرت زینب(س) را در دست اقدام داریم و در حال بستن قرارداد ۲ درب از صحن حضرت مسلم در مسجد کوفه هستیم.

نمادهای مذهبی ما را به ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین وصل می کنند

حجت الاسلام والمسلمین علی فلاحیان، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز گفت: نمادهای مذهبی ما را به ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین وصل و راه هدایت مردم به خدا، فضیلت ها را یاد آوری می کنند و راهنما و الگویی برای مردم هستند.

وی اهتزار بیرق امام حسین(ع) در فرودگاه اهواز را کاری ارزشمند و مفید خواند و اضافه کرد: پرچم ائمه اطهار(ع) اگر در هر خانه ای نصب شود آن خانه ارتباط و اتصالش را با ائمه معصومین(ع) بیشتر احساس می کند و سعی دارند از فیوضات معنوی آنها استفاده کرده و رهرو راه آنها باشند.

https://hoorkhabar.ir/571976کپی شد!
77
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.