انتصابات در شرکت ملی حفاری ایران

مدیرعامل ملی حفاری طی احکامی مدیران جدید تدارکات و امور کالا ، منابع انسانی و روسای امور حقوقی و پیمانها و کمیسیون مناقصات را منصوب کرد.

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، در جلسه ای که امروز یکشنبه ( ۱۰ خردادماه ) با حضور مدیرعامل ، اعضای هیئت مدیره ، معاونین ، مدیران و جمعی از روئسا و متخصصان برگزار گردید، مدیران جدید تدارکات و امور کالا ، منابع انسانی و روسای امور حقوقی و پیمانها ، کمیسیون مناقصات معرفی شدند.

در ابتدای این نشست مهندس حیدر بهمنی مدیرعامل شرکت به نقش مدیریت در سازمانها پرداخت و گفت : مدیریت اصلی ترین عامل رشد، توسعه و حیات هر سازمان محسوب شده و می تواند با برنامه ریزی ، سازماندهی ، تصمیم سازی و تصمیم گیری شرکت را به سوی اهداف تدوین شده هدایت و راهبردی نماید.

وی بر استفاده از امکانات بالقوه و بالفعل تا رسیدن بر وضعیت مطلوب تاکید کرد و گفت : همه می بایست در مسیر نیل به اهداف سازمان متعهد باشیم و هیچ سازمانی نمی تواند بدون برنامه ریزی، شناخت توانمندی ها ،تعهد سازمانی، تفکر جمعی و استفاده از خرد و اندیشه به اهداف پیش بینی شده دست یابد.

بهمنی وظیفه مدیران و مسئولین را مهیا نمودن امکانات و برنامه ریزی جهت پیشرفت و توسعه برشمرد و اظهار داشت : مدیران شرکت باید در مسیر پیش بینی شده حرکت و بر کار زیرمجموعه خود نظارت موثر و مفید داشته باشند.

وی در ادامه گفت: باید به زیر مجموعه اعتماد و در تصمیم گیری آنان را مشارکت دهیم و تلاش نماییم تا علاوه بر نظم ، انضباط ، افزایش کیفیت و بهره وری انعطاف پذیر نیز باشیم.

مدیرعامل شرکت بر استفاده از فرصت ها ، شناخت بازار حفاری در کشور و منطقه تاکید کرد و گفت : ما در حال رقابت جهت گرفتن کار بر اساس شرایط مناقصات و ارائه نرخ رقابتی هستیم، بنابراین بهینه سازی هزینه ها ، کاهش انتظارات ،استفاده از ظرفیت نیروی انسانی ، می بایست در سرفصل برنامه شرکت قرار گیرد.

وی افزایش راندمان کار ، بهره وری و انگیزش نیروی انسانی در بخش های مختلف عملیاتی ، فنی ، تخصصی و پشتیبانی را از اهداف سازمان برشمرد و گفت : استفاده از ایده ها ، نظرات ، تجارب کارشناسان و متخصصان ، دادن مسئولیت و مسئولیت پذیری می تواند از بسیاری از مشکلات جلوگیری نماید.

بهمنی حفظ کرامت ، شخصیت منابع انسانی و شناخت اولویت ها را رمز موفقیت هر سازمان عنوان کرد و گفت : اعتقاد داریم برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد و می توان با تلاش مضاعف بر مشکلات فائق آمد و هر لحظه برای ایجاد آینده بهتر در راه رشد و شکوفایی ایران اسلامی تلاش نمود.

مدیر عامل شرکت در خاتمه بر استفاده از مدیران توانمند ، کارآمد ، کاردان ، لایق ، تاثیرگذار و جانشین پرور تاکید کرد و گفت : ما در شرایط سخت و محدودیت های زیادی قرار داریم و همه مدیون خون شهدای گرانقدر و ایثارگران هستیم و وظیفه داریم تا با همدلی و همزبانی و علاقه مندی وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهیم تا آینده ای روشن برای آیندگان رقم زنیم.

در پایان این نشست آقایان داریوش رئیسی بعنوان مدیر منابع انسانی ، دکتر افشین مکوندی بعنوان مدیر تدارکات و امور کالا ، محمدرضا پورسیاح و علیرضا باروتکوب  بعنوان روئسای  کمیسیون مناقصات و حقوقی پیمانها ، یعقوب برفی نژاد و عبدالرضا مکوندی نیز بعنوان سرپرستان اداره حقوقی و قراردادهای شرکت معرفی شدند.

 

https://hoorkhabar.ir/571818کپی شد!
81
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.