معاون وزیر کشور :هیچ کس نباید از امکانات دولتی برای خود یا علیه کسی دیگر استفاده شود

معاون سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه هیچ کس حق ندارد از امکانات دولتی له یا علیه کسی استفاده کند، گفت: صندوق رای میراثی است که باید آن را حفظ کنیم.

محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور در نشست فرمانداران که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد با گرامیداشت سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی گفت: امیدواریم با نصب‌العین قرار دادن این نامگذاری و تلاش برای تحقق آن بتوانیم کار را به نحو شایسته‌‌ای انجام دهیم تا نمونه عملی آن در انتخابات پایان سال جاری خودش را نشان دهد.
مقیمی ادامه داد: معاونین سیاسی، فرمانداران و همکاران ما وارث ارزش‌های بنیادی هستیم. میراثی که ریشه در تعالیم ناب دینی و سفارش و سیره حضرت امام و شهدای مظلوم دارد. از این رو تکالیف و مسئولیت‌های ما با شناخت این میراث گرانقدر بهتر درک می‌شود. اسلام و انقلاب امانتی در دست ما است که باید تلاشمان را برای حفظ ان و اراده آن به حضرت ولیعصر انجام دهیم.
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه ستون خیمه نظام مردم هستند تصریح کرد: باید به خواست مطالبات ولی‌نعمتان خود توجه کنیم و بدانیم که در نگاه ما زبان رای زبان گویای ملت است که باید به آن توجه کنیم که این صندوق رای نه تضمینی است و نه آنکه به این شیوه تقلیل می‌یابد بلکه صندوق رای میراثی است که در دل ارزش‌های دینی نهفته است.
مقیمی با بیان اینکه میراث جمهوری اسلامی ایران در یک جناح خلاصه نمی‌شود خاطرنشان کرد: باید همه تلاش کنند تا از این میراث حفاظت کنند.
وی با بیان اینکه تفکر اعتدال تمامیت‌ها و انحصارطلب نیست خاطرنشان کرد: این امر به معنی پذیرفتن تفاوت‌ها در گفتمان و سلایق است که اگر منطق گفت‌وگو حاکم باشد می‌توانیم به نتیجه برسیم.

https://hoorkhabar.ir/571644کپی شد!
44
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.