خبیر: سوم خرداد دستاورد ملی دفاع مقدس است

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از حماسه سوم خرداد به عنوان دستاورد مهم ملی دوران دفاع مقدس یاد کرد و گفت: میل به استقلال و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی مهم‌ترین هدف و دستاورد آن روزهای دفاع بوده است.

فرج​الله خبیر، اظهار کرد: دفاع مقدس در کشور ما در تمام ابعاد زندگی اثر تعیین‌کننده‌ای داشت بنابراین با توجه به اراده بالای نیروهای نظامی و مردم در آن دوران برای کسب پیروزی و حفظ استقلال کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی، لازم است همیشه و در تمام دوران‌ها از آن دستاوردها یاد کرده و درس بگیریم.

وی ادامه داد: در کشوری که از مرز و بوم خود دفاع می‌کند، نقاط روشن و نورانی وجود دارد که یکی از این نقاط روشن در کشور ما، حماسه آزادی خرمشهر است؛ این حماسه بزرگ مهم ترین واقعه در دوران دفاع مقدس بوده که هم از نظر ابعاد عملیاتی و هم از نظر دستاوردهایی که در آن دوران کسب شد، بسیار حائز اهمیت است، بنابراین ضرورت دارد که این ایام را به خوبی گرامی بداریم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: اتحاد و انسجام موجود بین اقشار مختلف مردم و نیروهای نظامی رمز پیروزی ما در سوم خرداد و انجام عملیات بیت‌المقدس با آن وسعت بوده است.

خبیر اظهار کرد: به منظور گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، برنامه​های مختلفی در سطح استان برگزار خواهد شد. از جمله این برنامه‌ها، گردهمایی و اجتماع بزرگ مردمی و نیروهای نظامی در مسجد جامع شهرستان خرمشهر است. این مراسم با سخنرانی محسن رضایی همراه خواهد بود. همچنین سمیناری به منظور گرامیداشت این ایام نیز در اداره کل بندر خرمشهر می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری مراسم تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس ویژه فاتحان خرمشهر روز سوم خردادماه در شهرستان خرمشهر نیز پیش​بینی شده است.

https://hoorkhabar.ir/570821کپی شد!
149
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.