کسی جرات توقیف کشتی هلال احمر ایران را ندارد

امام جمعه موقت اهواز گفت: هیچ کس جرات توقیف کشتی هلال احمر ایران که به سمت یمن در حرکت است را ندارد.

آیت الله ابوالحسن حسن زاده ظهر امروز در آئین تجلیل از خانواده های شهدا در سالن جلسات هلال احمر خوزستان اظهار کرد: شهدای عزیز ما آن سرمایه های معنوی جامعه ما و نشانه همه خوبی ها و کمالات هستند وخداوند با آنها معامله کرد و راه شهدا با قوت ادامه دارد و رهبر معظم انقلاب اسلامی با توکل بر خداوند متعال و سرمایه هایی مثل شهدا و مردم راه  انقلاب را با عزت ادامه می دهد.

وی با اشاره به تهدید عربستان و برخی کشورها برای توقیف کشتی حامل کمک های پزشکی و دارویی هلال احمر ایران که عازم کشور یمن شده است، افزود: آیا آل سعود جرات مقابله با یک استان کوچک ما را دارد؟ اینها مثلا بخواهند قیافه بگیرند که کشتی هلال احمر را توقیف کنند. اصلا شما کجا هستید و حد و اندازه تان کجاست؟

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: تمام اتکای آل سعود به دلارهای نفتی آمریکا است که در سایه پرچم آمریکا می خواهد حرفی را بزند، اما این اقتدار و عزت  ما در بخش های مختلف جهان  به خاطر این است که سرسوزنی از مسیر انقلاب و شهدا فاصله نگرفتیم و قطره قطره خون شهدا به ثمر نشسته است و ثمرات آن را می بینیم.

آیت الله حسن زاده ادامه داد: از وظایفی که خدا بر عهده ما گذاشته یادآوری این نعمت ها است. این نعمت ها نعمت های فردی در زندگی فردی و در زندگی اجتماعی نعمت های اجتماعی است.

وی بیان کرد: وقتی این نعمت ها را  به همدیگر یادآوری می کنیم این یک نوع شکرگزاری و سپاس به درگاه الهی است و حسن ظن به خداوند متعال است که و از سو ظن به خدا فاصله می گیریم و این نیست که فقط سختی ها را در نظر بگیریم  و برکات بسیاری دارد. این نعمت های معنوی خیلی بالاتر از نعمت های مادی است .

https://hoorkhabar.ir/570291کپی شد!
103
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.