مقتدایی در واکنش به تجاوز عربستان: ایران تا امروز خیلی بردباری از خودنشان داده

استاندارخوزستان : فرمانده تمام گروه های تکفیری ,پادشاه عربستان است / ریاض بدترین مسیررا انتخاب کرد/شکستی مفتضحانه درانتظارسعودی هاست

دکتر عبدالحسن مقتدایی افزود: عربستان بدترین مسیر ممکن را انتخاب کرده است .به عقیده من آنها دقیقا مسیری را که عراق درارتباط با کویت و ترکیه درقبال سوریه اتخاذ کرد , بدترین و شدید ترین شکل ممکن را انتخاب کرده اند که قطعا شکستی مفتضحانه تر را دیر یا زود تجربه خواهند کرد.

مقتدایی گفت: دیر یا زود مجامع بین المللی از اقدامات زشت و ناپسند عربستان فاصله می گیرند و این  کشور یا بهتربگوییم  پادشاه عربستان تنها خواهد ماند.

 استاندارخوزستان ازسکوت معنی دارمجامع بین المللی درقبال جنایات رژیم آل سعود انتقاد کرد و افزود:  مجامع بین المللی  در قبال عربستان یا سکوت کرده اند یا او را همراهی می کنند چون چنین جنایاتی بدون مجوز آنها صورت نمی گیرد.

 دکتر مقتدایی  با بیان اینکه هرچه تا امروز پنهانی بود برملا شده است ادامه داد:اگر قرار است کسی به عنوان برادر بزرگتر و ریش سفید در منطقه ادعایی داشته باشد کسی جز ملت ایران نیست.

وی ادامه داد:ایران تا امروز هم خیلی بردباری از خود نشان داده است و صبر کرده تا مجامع بین المللی برای حل این فجایع ورود پیدا کنند.

نماینده عالی دولت تدبیرو امید درخوزستان  افزود:اگر قرار است یک مظلومی توسط عربستان مورد تعرض و تجاوز قرار بگیرد قطعا کشورهای غیرتمندی که فلسفه تاسیس شان دفاع از مظلوم  است وظیفه ای جز یاری مظلوم ندارند.

مقتدایی تصریح کرد:ما تا جایی رفتیم که حتی هواپیمای شامل کمک های ایران به یمن آن خطر را پذیرفت انتظار از یک خلبان غیرتمند ایرانی این بود که در  همان شرایط هم هوایپما را می نشاند تا افتخار کامل تر شود.

وی درپایان بااشاره به اینکه هم اکنون هم کمک های ایران با کشتی به سمت یمن می رود , افزود:  قطعا اگر تجاوز برای کشور عربستان حق تلقی می شود کمک به انسان های  ستمدیده، حق برتری است که باید ما انجام دهیم.

https://hoorkhabar.ir/570268کپی شد!
59
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.