بازدید مشاور وزیر ورزش و کفاشیان از باشگاه های استقلال و فولاد خوزستان

مشاور وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال در سفر یک روزه خود به اهواز از باشگاه​های استقلال خوزستان و فولادخوزستان و چند پروژه ورزشی استان بازدید کردند.

حسنی​خو، مشاور وزیر ورزش و جوانان، کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، کاشانی هماهنگ‌کننده فدراسیون​ها در وزارت ورزش و جوانان، اسدی مسوول امور استان‌های فدراسیون فوتبال، کیانی​زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و طالقانی رییس هیات فوتبال استان، صبح امروز (سه​شنبه) با حضور در باشگاه​های استقلال خوزستان و فولاد خوزستان و نشست با مدیرعاملان این دو باشگاه، در روند وضعیت حال حاضر این باشگاه​ها قرار گرفتند.

در این نشست دهکردی، مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان ضمن تشکر و خیرمقدم به مسوولان وزارت و فدراسیون فوتبال، بیان کرد: بسیار خوشحالم که در باشگاه فولاد حضور پیدا کرده​اید. باشگاه فولاد باشگاهی سازنده است و می​تواند پایگاه فوتبالی بسیار خوبی برای کشور باشد.

وی با اشاره به عناوین تیم​های پایه این باشگاه در لیگ​های مختلف کشوری، گفت: امیدوارم مشکلات پیش آمده در خصوص بازیکنان سرباز ما از سوی فدراسیون و وزارت پیگیری شود.

در ادامه نیز کیانی​زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: یک باشگاه وقتی بازیکنی را از دست بدهد دچار مشکلاتی می​شود ولی با توجه به توانایی‌ای که باشگاه فولاد دارد، در حالی که تیم بزرگسالان آن نزدیک به ۱۵ بازیکن خود را برای حضور در لیگ برتر کشور از دست داد، اکنون از جایگاه خوبی در جدول برخوردار است که این نشان دهنده پشتوانه خوب این باشگاه است.

وی با اشاره به حمایت​های استاندار خوزستان، گفت: طی هفته​های آینده قرار است در خصوص مشکلات این باشگاه جلساتی با اعضای هیات مدیره در حضور استاندار برگزار کنیم.

مسوولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در ادامه برنامه‌های سفر خود به اهواز، از ورزشگاه اختصاصی فولادخوزستان، سالن چند منظوره این باشگاه و همچنین پایگاه قهرمانی خوزستان، کلینینک پزشکی، استخر در حال ساخت کارون و اداره ورزش و جوانان اهواز، بازدید کردند.

 حسنی‌خو ابراز امیدواری کرد که روند تکمیل استخر کارون اهواز هر چه سریع‌تر به پایان برسد و کیانی‌زاده نیز این قول را داد که این استخر در آینده‌ای نزدیک با حضور حسنی‌خو و وزیر ورزش و جوانان افتتاح شود.

https://hoorkhabar.ir/570021کپی شد!
111
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.