مقتدایی: مرکز آموزش فنون اهواز ناشناس مانده است

عبدالحسن مقتدایی در جریان بازدید از مرکز آموزش فنون اهواز که امروز، ۱۶ اردیبهشت انجام شد، اظهارکرد: امیدواریم با توسعه مراکز علمی شاهد ارتقای کیفیت آموزش در استان باشیم. مجموعه نفت با تمام فشارها و فراز و نشیب‌ها چه در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و چه در دوره سازندگی و توسعه توانست هویت خود را حفظ کند.

وی افزود: ملت ایران، بخش دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد در فراز و نشیب سال‌های بعد از انقلاب توانستند خود را حفظ کنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: ملت ایران به نفت علی‌رغم مسائل تبعیضی که با ورود آن پدید آورد، نگاه مثبتی دارند. همچنین کارکنان صنعت نفت به این صنعت عشق و علاقه دارند اما این تعلق خاطر در نسل جدید کم شده است.

مقتدایی با اشاره به امکانات مرکز آموزش فنون اهواز گفت: در این مرکز فضای فیزیکی مطلوب و تجهیزات پیشرفته‌ای وجود دارد که باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا امکان تربیت فارغ‌التحصیلان و کارکنان پاسخگو در این مرکز فراهم شود.

وی با اشاره به ظرفیت مرکز آموزش فنون اهواز گفت: نگاه ما این است که این مرکز بتواند خدمات ملی و بین‌المللی ارائه کند. مراحل فنی و آکادمیک مرکز آموزش فنون اهواز با وجود دانشگاه جامع علمی کاربردی کامل می‌شود

استاندار خوزستان با بیان این‌که در استان ظرفیت قابل ملاحظه‌ای در همه زمینه‌ها و بخش‌ها وجود دارد، عنوان‌کرد: در استان امکانات آموزشی بسیاری وجود دارد، به طوری که از برخی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان غفلت می‌شود.

مقتدایی با اشاره به همکاری مجموعه مدیران استان اظهارکرد: زمانی که به استانداری آمدیم بر ویژگی‌ها و موقعیت خاص دانشگاه علمی‌کاربردی در ارتباط و پیوند آن با علم، آموزش و مهارت واقف بودیم و این ویژگی‌ها موجب شد از دکتر حسین‌زاده بخواهیم که ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان را بپذیرد و انتظار داریم در این مدت اتفاقات خوبی در استان رخ دهد.

وی ادامه‌داد: وجود یک بندر یا یک صنعت می‌تواند عامل تحول در هر استانی باشد. این در حالی است که در خوزستان بنادر، پالایشگاه‌ها و صنایع بسیاری وجود دارد.

جمال‌زاده مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، عالی‌پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حسین‌زاده رییس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی خوزستان، خبیر معاون سیاسی اجتماعی، عماد معاون مدیریت منابع و توسعه انسانی استانداری خوزستان و زراءنژاد رییس شورای مشاوران در این بازدید استاندار را همراهی می‌کردند.

https://hoorkhabar.ir/569467کپی شد!
36
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.