مقتدایی: نگاه ما به آموزش و پرورش استفاده از همه امکانات و تجارب است

استاندار خوزستان گفت:جامعه‌ای که با وجود تمام کمبودهای مادی و معنوی، اجازه نداده به حریم و شانیت آن تعرض شود، جامعه فرهنگیان است.

عبدالحسن مقتدایی در مراسم تجلیل از معلمان و بازنشستگان آموزش و پرورش که امروز در تالار فردوسی اهواز برگزار شد، اظهارکرد: هرچه داریم از معلمان است و باید بر دستان آن‌ها بوسه زد.

وی افزود: صاحب هر ارزش، خود نگهدارنده آن است و خود باید این حریم را حفظ کند. حریم و شان معلمان هم باید توسط خود معلمان حفظ شود. اگر معلمی از تلاش خود در تدریس کم کند این خدشه وارد کردن به شان و ارزشی است که همه به آن مفتخریم و اگر مراقبت نکنیم و در این‌باره تعلل کنیم؛ مانند سریال در حاشیه که به بیان بخشی از واقعیت‌های جامعه پرداخت، شان جامعه فرهنگی هم مخدوش می‌شود. این شانیت باید توسط خود فرهنگیان حفظ شود.

مقتدایی خاطرنشان‌کرد: نگاه ما به آموزش و پرورش استفاده از همه امکانات و تجارب است و برای تحول جامعه آموزش و پرورش همه مدیران این حوزه در جلسات شورای آموزش و پرورش حضور دارند. امیدواریم بتوانیم از ایده‌های کانون بازنشستگان که از مجموعه‌های پر افتخار است، بهره‌مند شویم.

وی ادامه‌داد: از وظایف دولت پرداختن و رسیدگی به بحث معیشت فرهنگیان است. در هفته جاری مراسم تقدیر از ۴۲ معلم نمونه استانی و دو معلم نمونه کشوری برگزار شد و مقرر شده معلمان نمونه کشوری خدمت مقام معظم رهبری برسند که این از افتخارات است.

مقتدایی گفت: پیشنهاداتی در زمینه ایجاد مجموعه ورزشی برای اعضای کانون بازنشستگان ارائه شده که استانداری اعتبار مورد نیاز آن را تامین خواهد کرد.

استاندار خوزستان عنوان‌کرد: یکی از برنامه‌های استانداری اجرای طرح استفاده از رنگ‌های شاد و دلنشین است که نیازمند همکاری همه بخش‌ها به ویژه فرهنگیان است.

وی یادآورشد: سال‌گذشته بسیاری از معلمان تجلیل شدند و ابتکاری که برای برگزاری مراسم امسال مد نظر قرار گرفت برگزاری مراسمی بود که همه مجموعه شاغل در آموزش و پرورش را دربر بگیرد.

https://hoorkhabar.ir/569388کپی شد!
36
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.