دومین «جشنواره سلام» در اهواز برگزار می شود

جمال درویش ظهر امروز در نشست خبری دومین دوره «جشنواره سلام» در محل استانداری خوزستان اظهار کرد: جشنواره سلامت ویژه گرامیداشت روز روابط عمومی‌ها است و به همین مناسبت در ۲۳ اردیبهشت ماه جاری مراسمی در اهواز برگزار می‌شود که برگزار کننده اصلی آن استاندار خوزستان است و با مشارکت سازمان‌ها و ادارات برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در جشنواره سال گذشته احساس کردیم که ناخواسته وارد جاده خاکی شده‌ و جشنواره جنبه تجاری پیدا کرد، برای همین امسال برای این که این مشکل پیش نیاید با کمک دانشگاه شهید چمران اهواز و دیگر سازمان‌ها آن را به صورت رایگان برگزار خواهیم کرد.

دبیر دومین جشنواره سلام در اهواز افزود: هدف ما این است تا همچون دیگر روزها که در تقویم ملی وجود دارد روزی برای روابط عمومی داشته باشیم تا انگیزه‌ای برای روابط عمومی‌ها ایجاد شود.

درویش خاطرنشان کرد: از جمله دلایل علت انتخاب این اسم برای جشنواره این است که همیشه با شعارهای سال که توسط مقام معظم رهبری انتخاب می‌شوند به شکل سطحی برخورد می‌شود، در صورتی که بهتر است شعار تبیین و روشن شود.

وی گفت: همچنین برای این که سمینار بار علمی داشته باشد از اساتید قوی برای برگزاری کارگاه‌های آموزش استفاده کرده‌ایم.

درویش در ادامه به هدف تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها اشاره کرد و افزود: از تشکیل این شورا مدت زمان زیادی نمی‌گذرد اما روابط عمومی‌های ما همیشه مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند.

 

https://hoorkhabar.ir/569202کپی شد!
55
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.