آیت الله جزایری: بالاترین قدردانی از کارگران حمایت از تولیدات آن‌ها است

آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز اظهارکرد: شکل دیگر تکریم که بسیار با اهمیت است، حمایت از حاصل دست رنج این کارگران است. بالاترین احترام و قدردانی از کارگران این است که از تولیداتی که حاصل تلاش و زحمت آن‌ها بوده حمایت کنیم. این صحیح نیست که وقتی ما تحریم هستیم از کالاهای خارجی استفاده کنیم و کالاهای آن‌ها را به کالاهای تولید داخل ترجیح دهیم.

وی بیان‌کرد: از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم که در خصوص افزایش حقوق کارگران به میزان ۱۷ درصد اقدام کرده تشکر می‌کنم.

آیت‌الله موسوی‌جزایری همچنین با اشاره به روز معلم و شهادت فقیه بزرگ،‌ آیت‌الله مطهری افزود: آثار فراوانی از این شهید به جا مانده که در واقع پاسخی بر تمام شبهات و سوالات است و مردم و جوانان با مراجعه به آن‌ها می‌توانند به پاسخ سوالات خود برسند.

وی گفت: شاید این شهید از نظر فیزیکی از بین رفته اما راه، رسم و فکر او هیچ وقت از بین نمی‌رود و به همین خاطر است که تاریخ شهادت این بزرگوار به عنوان روز معلم نامگذاری شده است. معلمان نیز دلسوزانه در سنگر آموزش تلاش می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از خطبه‌ها به ویژگی‌های امیرالمومنین اشاره و عنوان‌کرد: در آیات و روایات مختلف داریم که حضرت علی (ع) به عنوان نفس نفیس خاتم‌الانبیاء خوانده شده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان‌کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی فرموده‌اند، همه باید در خدمت نظام باشیم چراکه جمهوری اسلامی یعنی فرد فرد جامعه باید در خدمت اسلام نام محمدی (ص) باشند.

https://hoorkhabar.ir/569104کپی شد!
59
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.