نمیانده اهواز در مجلس: استانی شدن انتخابات بدون شک سبب کور شدن استعداد های هر حوزه می شود

دراین طرح نه تنها مسائل و مشکلات استانی حل نخواهند شد بلکه مسائل و رویداد های حوزه های هر یک از نمایندگان چند برابر خواهد شد به گونه ای که اگر شهری با یک نماینده به امورات خود می رسید با اجرای این طرح بدون شک با حضور چند نماینده در یک حوزه استحفاظی مشکلات حل نخواهند شد.

این نماینده معترض در ادامه می گوید: بنده متحیرم که چگونه یک طرحی به این عظمت که سرنوشت ملت و دولت را برای چهار سال متوالی می خواهد رقم بزند اینگونه و به این سرعت در حال اجرا است.

وی افزود:طرح مذکور بیشتر به نمایندگانی کمک می کند که سالها منصب و جایگاهشان صندلی های مجلس بوده و در این میان شانس نیروهای جدید با افکاری روشن و طرح های عالی را از بین می برد .

این نماینده مجلس یادآور شد: به عقیده بسیاری از اساتید دانشگاه و صاحب نظران مسائل سیاسی، طرح استانی شدن انتخابات طرحی مناسبی است اما این طرح باید در جامعه ای اجرا شود که تمامی زیر ساخت های مسائل شهری و روستایی به مسائل استانی بپردازد.

وی گفت: دراین طرح نه تنها مسائل و مشکلات استانی حل نخواهند شد بلکه مسائل و رویداد های حوزه های هر یک از نمایندگان چند برابر خواهد شد به گونه ای که اگر شهری با یک نماینده به امورات خود می رسید با اجرای این طرح بدون شک با حضور چند نماینده در یک حوزه استحفاظی مشکلات حل نخواهند شد.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: ما زمانی نماینده یک شهر یا روستا می شویم که با مسائل و مشکلات آن شهر و یا روستا آشنایی و اشرافیت کاملی داشته باشیم و حال این طرح از من که نماینده فلان شهر هستم، اظهار نظر در خصوص شهر ها و مناطقی  را می خواهد که برای من غریبه هستند و نمی دانم که در طی ۴سال گذشته با چه مواردی روبه روشده اند و این عمل بدون شک سبب کور شدن استعداد های هر حوزه می شود.

https://hoorkhabar.ir/568982کپی شد!
106
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.