برنامه های مراسم ارتحال امام خمینی(ره) خوزستان تشریح شد

فرج الله خبیر پیش ظهر امروز در جلسه برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در استانداری خوزستان عنوان کرد: برای اعزام زائران خوزستانی به مرقد معمار کبیر انقلاب اسلامی، سازمان و شرکت های بزرگ امکانات متنوعی از جمله چند دستگاه اتوبوس در اختیار ستاد بزرگداشت قیام الهی امام (ره) قرار خواهند داد.

وی افزود: مسئولان مربوطه باید تدابیری بیاندیشند تا تداخل دو مراسم بزرگ نیمه شعبان و ارتحال امام (ره) باعث کم کاری در هر دو مراسم نشود.

خبیر با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، یادگار امام خمینی (ره) است، گفت: نقش مدیریتی رهبر کبیر انقلاب در دوران پهلوی بسیار با اهمیت بود و هر گاه این رژیم ستمگر فعالیت های در راستای آسیب رسانی به مردم جامعه صورت می داد با برخورد امام مواجه می شدند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: شبکه گسترده روحانیت و اقشار مختلف جامعه پیام رسانان اندیشه امام بودند. در صورتی که این شبکه گسترده شکل نمی گرفت به دلیل انحصاری بودن رسانه های جمعی در آن دوران انقلاب اسلامی رخ نمی داد.

خبیر با اشاره به دشوار بودن مدیریت کشور بعد از انقلاب اسلامی افزود: توطئه های داخلی و خارجی و نبود ارتشی مقاوم از جمله مشکلات کشور بعد از انقلاب اسلامس محسوب می شود که امام توانسند به خوبی این مسئله را مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: هرگونه فعالیت در راستای تکریم شخصیت امام (ره) کافی نیست. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتیبانی اعزام زائرین به مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب را بر عهده خواهد گرفت.

خبیر، ارسال پیام در شبکه های اجتماعی را از جمله دیگر اقدامات به این منظور برشمرد و اظهار کرد: رسانه های مجازی و مکتوب استان باید برنامه های متنوعی را در راستای شناسایی و تکریم شخصیت امام (ره) ارائه دهند.

https://hoorkhabar.ir/568749کپی شد!
122
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.