اجرای طرح ساماندهی دستفروشان بازار کاوه اهواز

بهنام علیزاده مدیر پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری اهواز ، با بیان این که شهرداری اهواز همچنان هر هفته برای سامان‌دهی خیابان‌ها و وضعیت دستفروشان با هماهنگی دامپزشکی اقدام می‌کند، اظهار کرد: نیروهای ثابت و سیار اجرائیات علاوه بر جمع​آوری دستفروشان، با مغازه‌داران متخلفی که در پیاده​روها سدمعبر ایجاد می​کنند، نیز برخورد می‌نمایند.

وی با اشاره به اجرای طرح ضربتی جمع​آوری دستفروشان در هسته مرکزی شهر، افزود: امروز با هماهنگی با اداره‌کل دامپزشکی، به صورت ضربتی نسبت به جمع​آوری دستفروشان خیابان کاوه، خیابان خاقانی و خیابان‌های شمشیری و سیروس اقدام شد. این طرح در بازار کاوه حدفاصل نظامی و حافظ، خیابان خاقانی حدفاصل نادری و امام و همچنین خیابان شمشیری و سیروس حدفاصل شریعتی و خاقانی اجرا شد.

علی‌زاده به وضعیت حال حاضر بازار کاوه اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات اصلی این بازار، وضعیت نامساعد فاضلاب است. البته شهرداری در سال​های گذشته اقداماتی در این خصوص انجام داده ولی مشکل فاضلاب بازار کاوه همچنان وجود دارد و رسیدگی به آن، مستلزم پیگیری​های بیشتر سازمان آب است.

وی با بیان این که طرح ساماندهی عبور و مرور در این خیابان نیز در دست بررسی است، ادامه داد: تردد خودروها و عبور و مرور کسبه بازار کاوه و همچنین مغازه​دارانی که در پیاده​رو اقدام به فروش اجناس خود می​کنند نیز موجب کندی رفت‌وآمد در این بازار می‌شود. تردد وانت‌ها و موتورسیکلت‌ها از مشکلات اساسی و اصلی ترافیک بازار کاوه هستند.

مدیر پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد: محل جدیدی به منظور ساماندهی دستفروشان هسته مرکزی شهر، در انتهای پارک ربیع واقع در بلوار ساحلی شرقی و در امتداد بلوار شهید فهمیده در نظر گرفته شده است. این بازارچه جدید با تصویب فرمانداری اهواز، برپا و کلیه دستفروشان به آن محل منتقل خواهند شد.

https://hoorkhabar.ir/568542کپی شد!
138
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.