مقتدایی: امیدوارم ظرف یک سال آینده این دانشگاه متحول شود

دکتر عبدالحسن متقدایی استاندارخوزستان ظهرامروز چهارشنبه ازدانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین درشهرستان باوی بازدید کرد و درجمع اساتید این دانشگاه گفت : امیدوارم ظرف یک سال آینده وضعیت این دانشگاه متحول شود.

استاندارخوزستان دراین بازدید که معاونین و تنی چند از مدیران ستادی استانداری خوزستان وی را همراهی می کردند ازبخش های مختلف این دانشگاه ازجمله سلف سرویس دردست احداث بازدید کرد.

   مقتدایی درجمع مدیران و اساتید این دانشگاه حاضر و ضمن استماع سخنان آنان  گفت : دانشگاهی که نتواند خودش را بسازد نمی تواند جامعه را بسازد. مدیران گذشته باید به مسایل این دانشگاه می پرداختند که متاسفانه ازآن غفلت شده است .

  استاندارخوزستان افزود: خیلی از امکانات استان خوزستان به جای پیشرفت , پس رفت  و سیرقهقرایی داشته اند .

مقتدایی دلایل بخشی از این سیرقهقهرایی را جنگ ۸ ساله عنوان کرد اما افزود: بنا نیست که تاقیامت این موضوع را و گذشتگان را محاکمه کنیم . خودمان هم ( جامعه علمی ) از داشته های خود و عناوین و اسم ها ی خود دفاع نکرده ایم . چرا دانشکده نفت تاکنون چندین اسم داشته است و اینکه چرا بستنی فروشی ملاثانی ( نزدیک دانشگاه رامین ) معروف است اما دانشگاه ملاثانی معروف نیست ؟!

 استاندارخوزستان تاکید کرد: ما  برای کمک به این دانشگاه هرآنچه ازدستمان برآید  حتما انجام می دهیم . باز جای شکرش باقیست که دانشکده کشاورزی به دانشگاه تبدیل شده و باید ازاین امر دفاع کرد. امیدواریم ظرف یک سال آینده این دانشگاه متحول شود.

https://hoorkhabar.ir/568046کپی شد!
49
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.