دکتر مقتدایی: خدمات اربعین باید بر اساس اصول باشد

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در جلسه ستاد عتبات عالیات استان که امروز (۲۶ فروردین ماه) برگزار شد، اظهار کرد: ایام اربعین از مباحثی است که نیازمند برنامه‌ریزی دائمی است و اجرای این برنامه​ریزی​ها نیز مستلزم فراهم آوردن امکانات دائمی است که در این زمینه باید وظایف به طور دقیق مشخص شوند.

وی ادامه داد: در سال گذشته بسیاری از موضوعات با انجام یک هماهنگی حل می​شدند و اقدامات لازم صورت می​گرفت ولی لازم است برای ایام اربعین امسال اصول از هم​اکنون مشخص شود. نحوه ارایه خدمات اربعین باید بر اساس اصول اساسی تعیین شده و مورد قبول دین، مذهب و مراجع ما باشد تا یکپارچگی در امور محقق شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: با توجه به این که حضور بیش از حد جمعیت زوار در این ایام، می​تواند مشکلاتی را ایجاد کند؛ ضروری است ترددها به شکل مطلوبی کنترل شوند و لذا باید از هم​اکنون نواقص کار مشخص شود.

مقتدایی افزود: لازم است برنامه​ریزی منظمی در سطح ملی انجام و کار مشترک ما در عراق نیز باید سازماندهی شود تا مشکلات در آن طرف مرز نیز حل شوند.

وی اظهار کرد: پیشنهاد می​شود یک ماه قبل از فرارسیدن ایام اربعین مانوری جهت سنجش آمادگی داشته باشیم تا آمادگی برای ارایه خدمات در آن ایام افزایش یابد.

https://hoorkhabar.ir/568025کپی شد!
62
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.