ایدنی از کمبود فضای درمانگاهی در خوزستان خبرداد

اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی جمعیت هلال احمر استان خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور رییس جمعیت هلال احمر کشور در اهواز بیان کرد: یکی از معضلات عمده در ارائه خدمات سرپایی به بیماران که نه تنها در استان خوزستان بلکه در کل کشور وجود دارد، کمبود فضاهای درمانگاهی است که تناسب خوبی با تعداد تخت‌های بیمارستانی ندارند.

وی افزود: حوزه سلامت حوزه‌ای است که نیاز به همکاری‌های بین‌بخشی، درون‌بخشی و فرابخشی دارد و نمونه‌ای از این همکاری‌های فرابخشی، ارتباط و همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و جمعیت هلال احمر استان خوزستان است.

ایدنی گفت: با توجه به وجود این ظرفیت‌ها و فضاهای فیزیکی خوبی که در ساختمان‌های جمعیت هلال احمر استان وجود دارد، با همکاری بین‌بخشی خوبی که داشتیم از این ظرفیت‌ها استفاده شد و این کلینیک به عنوان اولین کلینیک ویژه دانشگاه در سطح شهر و خارج از بیمارستان‌های دانشگاهی ارائه خدمت می‌کند. ساختمان این مرکز توسط هلال احمر و نیروی انسانی و تجهیز آن توسط دانشگاه تامین شده است و تعامل خوبی در راه‌اندازی این مجموعه وجود دارد.

وی تصریح کرد: برنامه دیگر ما، توسعه کلینیک‌های دندان‌پزشکی است که یکی از نیازهای مبرم مردم است. با نیروی انسانی کارآمدی که داریم و با همکاری‌های بین‌بخشی می‌توان فضای فیزیکی مورد نیاز را تهیه کرد.

https://hoorkhabar.ir/567967کپی شد!
112
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.