مقتدایی: هم‌افزایی و تبعیت از سیاست‌های ابلاغی بهترین راه دستیابی به موفقیت است

عبدالحسن مقتدایی در نخستین نشست شورای برنامه ریزی سال ۹۴ که امروز ۱۸ فروردین ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دستورالعمل های اجرایی امسال نیز همانند سال گذشته با هم افزایی و همبستگی و احترام به ایده های مدیران اجرا می شود و تا حد توان از تک‌نظری و تک رای بودن دوری خواهیم کرد.

وی افزود:استفاده از نظرات تمام مدیران استان قطعا روند کار را تسهیل و سرعت می بخشد که از این طریق کیفیت کار نیز بالا می رود.

مقتدایی تصریح کرد: وقتی می خواهیم منطقه ای را آباد کنیم بدون شک ابتدا باید به عمران آن منطقه توجه کنیم و  این توجه و اولویت بندی، نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت.

وی عنوان کرد: بهترین راه حل دستیابی به موفقیت در انجام کارها هم افزایی و تبعیت از سیاست های ابلاغی است که این امر زمینه رشد و تعالی همه بخش های استان را فراهم می‌کند و در غیر این صورت فقط سرمایه ها را هدر داده ایم.

استاندار خوزستان بیان کرد: بدون شک عملکرد مدیران استان در سال گذشته رضایت مردم را جلب کرده زیرا عملکردها از شفافیت بالایی برخوردار بوده است.

همچنین امید حاجتی، معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان در این نشست با اشاره به میزان اعتبارات عمرانی استان در سال جاری گفت: امسال ۴۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای انجام پروژه های عمرانی اختصاص یافته که این میزان اعتبار نسبت به سال ۹۳ مقداری کاهش داشته است.

وی افزود: در کنار پروژه‌های نیمه تمام عمرانی، طبیعتاً نیازهای زیاد دیگری در بخش عمران مناطق وجود دارد که بر همین اساس برای تخصیص اعتبارات اولویت بندی خواهیم کرد تا این اعتبارات در بخش‌های مختلف توزیع شود.

حاجتی تصریح کرد: امسال مدل توزیع اعتبارات استان بر طبق بیش از ۶۰۰ شاخص و متغیر برنامه ریزی شده است و باید بر اساس این مدل ها پیش رفت.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل فاصله زیاد اعتبارات اختصاص یافته با اعتبارات مورد نیاز لازم است اجرای پروژه ها را اولویت بندی کنیم و پروژه های مولد و  با تاثیر گذاری بیشتر را در اولویت تخصیص اعتبار قرار دهیم.

حاجتی اظهار کرد: فهرست پروژه‌ها به طور کامل تهیه شده است تا بر اساس ظرفیت‌های قانونی، برخی پروژه‌های نیمه تمام تغییر کاربری یا جهت تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند.

معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان گفت: امسال به شهرستان هایی که در محدوده منطقه آزاد اروند قرار دارند هیچگونه اعتباری اختصاص نمی یابد، زیرا مبنای توزیع اعتبارات در سال جاری، هزینه و درآمد است.

https://hoorkhabar.ir/567527کپی شد!
19
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.