اجرا شدن طرح سلامت نوروزی در هندیجان

مهندس هوشنگ محمدیان در این باره به خبرنگار هورنیوز در هندیجان گفت: بیمارستان شهدا، مراکز بهداشتی و درمانی، خانه های بهداشت و تیم های سلامت ویژه طرح نوروزی طی روزهای تعطیل اواخر سال ۹۳ و با شروع سال جدید با امادگی کامل نسبت به خدمات رسانی به مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور و همچنین شهروندان هندیجانی اقدام نموده اند.

محمدیان افزود : طی این مدت شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان برای اولین سال با مستقر کردن پزشک در دو مرکز روستای سویره و شهر زهره به همراه اکیپ های درمانی، دارو و ملزومات پزشکی به صورت ۲۴ ساعته در بخش های بیمارستان به خدمات دهی وخدمت رسانی مشغول بودند.

هوشنگ محمدیان گفت : در همین راستا و طی مدت جرای این طرح در شهرستان هندیجان ۲۴۹۱ بیمار به بیمارستان و ۶۶۵ نفر به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کردند.

مهندس محمدیان افزود در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی، پرسنل فوریتهای پزشکی شهری و جاده ای شهرستان هندیجان در تمامی ایام تعطیل و با تمام توان به خدمت رسانی به مردم شریف و مسافران نوروزی مشغول بودند و طی این مدت ۱۰۵ مأموریت انجام دادند که ۵۳ مأموریت داخل شهری و ۵۲ موردبه صورت جاده ای بوده است.

وی درخصوص تیم های سلامت ادامه داد: تیم های سلامت در مراکز بهداشتی درمانی این شهرستان و در طرح تشدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ۲۴۷ مورد بازدید از محل های اسکان نوروزی داشته اند که طی این بازدیدها ۱۴ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف کشف و ضبط گردید.

https://hoorkhabar.ir/567457کپی شد!
76
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.