بازدید سرزده ۵ ساعته استاندار خوزستان از شهرستان های دزفول و اندیمشک

دکتر مقتدایی در این سفر سرزده که بدون حضور مسئولان ۲ شهرستان برگزار شد از کوی مدرس شهرستان دزفول و کوی بهارستان(محله عبدولی) شهرستان اندیمشک دیدن کرد و به طور ویژه در جریان مشکلات و معضلات این مناطق قرار گرفت.

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان صبح امروز دکتر مقتدایی بطور غیر رسمی و بدون اطلاع قبلی از دو شهرستان دزفول و اندیمشک بازدید کرد. دکتر مقتدایی در این سفر سرزده که بدون حضور مسئولان ۲ شهرستان برگزار شد از کوی مدرس شهرستان دزفول و کوی بهارستان(محله عبدولی) شهرستان اندیمشک دیدن کرد و به طور ویژه در جریان مشکلات و معضلات این مناطق قرار گرفت.

استاندار خوزستان با حضور در پاسگاه نیروی انتظامی شماره ۱۱ اندیمشک و ۱۳ دزفول ضمن گفتگو با پرسنل و کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی مشکلات و معضلات مناطق یاد شده را مورد بحث و ارزیابی قرار داد.

لازم بذکر است استاندار خوزستان برای رفع مشکلات این محلات و موارد مشابهی که در سطح استان دارای مشکلات مزمن می باشند بر آن است تا در غالب طرح توسعه پایدار با اخذ پیشنهادات تخصصی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی به منظور رفاه و آسایش مردم این مناطق در سال جاری اقدامات صورت دهد و با توجه به نوع تصمیم گیریها این بازدیدها به منظور ارزیابی عینی انجام می شود. گفتنی است پیش از این نیز نقاطی همچون کوی طالقانی ماهشهر، منطقه کشتارگاه آبادان، کوی علوی  و ملاشیه اهواز مورد بازدید غیررسمی و بدون اطلاع مسئولین قرار گرفته است.

https://hoorkhabar.ir/567214کپی شد!
76
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.