شکرخدا موسوی خواستار تسهیل روند سرمایه گذاری در استان شد

شکرخدا موسوی در جلسه شورای اداری خوزستان که امروز نهم فروردین ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد:‌ امسال سال “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” نامگذاری شد و این نشان می دهد که این شعار از عمق غنی برخوردار است که اوج آن وحدت کلمه است.

وی افزود: همان وحدت کلمه که رمز موفقیت انقلاب است و خوزستان نماد این وحدت کلمه است و تاکنون با تمام این قومیت ها شاهد هیچ اختلافی در استان نبوده ایم و گاهی این ما هستیم که با سخنان نسنجیده موجب برخی اختلافات در استان می شویم.

این نماینده استان خوزستان تصریح کرد:‌ صحبت از هر چه شود اصل آن خدمت به مردم است. هر کس هر جا که باشد اگر می خواهد رهبری و شهدا راضی باشند، باید به مردم خدمت کند و آن هم نه خدمت متکبرانه و اگر کوچکترین خطایی کنیم نه تاریخ و نه مردم، ما را نمی بخشند.

موسوی عنوان کرد: خواهش من این است که ارتباط مسوولان با مردم در سال جاری بیشتر شود و تشکیلات اداری محدود به تعداد کارمندان نباشد.

وی با اشاره به این که خوزستان از عقب ماندگی ۲۰ ساله رنج می برد، گفت: فاصله خوزستان با استان های توسعه یافته کشور ۲۰ سال است و این یک واقعیت است که در هشت سال جنگ، در استان های دیگر سرمایه گذاری های بسیاری انجام شد در حالی که در استان خوزستان تا ۱۳ سال بعد از انقلاب هیچ سرمایه گذاری انجام نشد و وضعیت آن بدتر شد و پسرفت داشت و بعد از آن در دوران سازندگی تنها مناطق جنگی بازسازی شدند و هیچ سرمایه گذاری انجام شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که باید سرمایه گذاری در خوزستان جدی گرفته شود، تصریح کرد: بحث سرمایه گذاری در استان بسیار پیچیده شده است؛ تمام سرمایه گذاران به دلیل مشکلات و سختی های سرمایه گذاری در خوزستان، از سرمایه گذاری در استان انصراف می دهند.

وی ادامه داد: ما راهی نداریم جز این که به آینده نگاه و گذشته را رها کنیم. باید امر سرمایه گذاری در استان را تسهیل کنیم و در راستای اصل ۴۴، به سمت خصوصی سازی حرکت کنیم.

موسوی خاطر نشان کرد: ‌اشتغال ‌زایی دغدغه تمام خانواده ها است و سرمایه گذاری در هر جا حتی اگر پنج شغل ایجاد کند، بسیار خوب است زیرا پنج خانواده را نجات می دهد.

وی با اشاره به این که دو سرمایه خوزستان، نفت و کشاورزی هستند، گفت: ‌در تامین آب باید تلاش کنیم؛ در بخش کشاورزی و تامین آب آن شکایت های فراوانی می رسد که باید در این زمینه توجه اساسی کرد.

https://hoorkhabar.ir/567059کپی شد!
125
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.