آیت الله جزایری : در اختیار داشتن انرژی هسته ای از موفقیتهای بزرگ کشور است

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در این مراسم که امروز در محل پارک لاله و جنب پل برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه، تنها تعریض پل نبوده بلکه پل دیگری به پل قبلی اضافه شده که این در جای خود کار بزرگی محسوب می شود.

وی ادامه داد: این پروژه بزرگ نشان می دهد که هر زمان روی پای خود ایستادیم، ساخت پل که جای خود دارد، در حوزه سدسازی و حوزه های بزرگ دیگر هم موفق عمل خواهیم کرد که نمونه آن را در حوزه انرژی هسته ای می توان مشاهده کرد و در اختیار داشتن انرژی هسته ای از جمله موفقیتهای بزرگ کشورمان است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه به سفر رییس جمهور برای افتتاح فاز ۱۲ نیروگاه عسلویه اشاره کرد و افزود: بالاترین افتخار در این پروژه این بود که این مهم به دست مهندسان ایرانی به اجرا درآمد در حالی که خارجی ها سال های متمادی ما را بین زمین و آسمان نگه داشته بودند ولی از خواب غفلت بیدار شدیم و پروژه های مهمی چون این را به دست متخصصان ایرانی سپردیم.

آیت الله موسوی جزایری همچنین اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از تولید داخلی، بنابراین باید بر این موضوع در اجرای پروژه های خود پافشاری کنیم و بسیار کج اندیشی است که بخواهیم تولیدات داخلی را به سخره بگیریم و به تولیدات داخلی پشت کنیم و به تولیدات خارجی روی بیاوریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان، از پیمانکار و مجری پروژه پل سوم قدردانی کرد و گفت: آقای بنکدار از جمله انسانهای با همت و پرتلاشی است که علیرغم وجود تنگناهای مالی، در این پروژه و همچنین پروژه پل کابلی بسیار خوب عمل کرد. لازم است انسان های مثبت و با همت و تدبیر را قدر بدانیم.

https://hoorkhabar.ir/566632کپی شد!
86
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.