۳۱ مکان ورزشیِ ویژه بانوان در استان در اختیار آنها نیست

سکینه ناصری​مقدم در نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان با نواب رییسان هیات​های ورزشی که امروز (سه​شنبه) در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان در بخش بانوان می​تواند بهتر از این باشد. ما در گذشته نیز در این بخش حرف​هایی برای گفتن داشته​ایم و این نشان می​دهد که ما وضعیت و توانایی آن را داریم که بتوانیم به نتیجه هم برسیم ولی برای رسیدن به نتیجه باید برنامه​ریزی و تلاش بسیاری داشته باشیم.

وی افزود: همه ما تک تک مشکلات بخش بانوان را می​دانیم ولی این مشکلات نباید باعث شود که ما در کارمان پیش نرویم و در خیلی از موارد با برنامه​ریزی و علم​مان می​توانیم کار کنیم ولی در جاهایی هست که ما با توجه به اینکه نمی​خواهیم برنامه​ریزی داشته باشیم و با مشکلات مقابله کنیم، به صورت روزمرگی کار می‌کنیم و هدف آینده​مان را بزرگ نمی​بینیم.

معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نگاه خوبی به بخش بانوان دارد در حالی که این نگاه سال‌های قبل وجود نداشته است و همین نگاه فرصتی است که باید از آن استفاده کنیم و برنامه​ریزی داشته باشیم. برخی هیات​های ما تا جایی پیش رفتند ولی تلاش نکردند به بالاتر از آن برسند، نونهالان خوبی را تربیت کردند ولی پس از آن زیرساخت​ها را فراهم نکردند

وی خاطرنشان‌کرد: ان‌شاالله سال ۹۴ نتایج بهتری کسب کنیم. البته متوجه هستیم که یک سری از مسایل مربوط به فدراسیون​ها است که ما از طریق نامه​نگاری، آن‌ها را پیگیری و حل می​کنیم و یک سری مسایل نیز مربوط به سطح استان است که در این زمینه باید بگویم ما نزدیک به ۳۱ مکان ورزشی داریم که ویژه بانوان است ولی در اختیار بانوان نیست و امیدواریم بتوانیم با استفاده از مسایل قانونی که وجود دارد‏، این اماکن را در اختیار بانوان بگذاریم که بسیار کمک​دهنده است و این را هم باید بگویم در اختیار داشتن این اماکن خیلی مهم نیست بلکه باید برای استفاده از این اماکن برنامه​ریزی داشته باشیم.

ناصری ​مقدم بیان کرد: خواهش می​کنم بانوان یک سری از مسایل را در خود هیات​ها حل کنند و آن‌ها را به سمت اداره‌کل نکشانند و سعی کنند با امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز هماهنگ باشند. امیدوارم در سال ۹۴ با تلاش بیشتر، مقام​های بیشتری هم کسب کنیم.

https://hoorkhabar.ir/566481کپی شد!
45
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.