آتش گرفتن خودرو در یکی از ادارت دولتی اهواز + تصاویر

یک دستگاه خودرو سمند در یکی از ادرات دولتی شهر اهواز طعمه حرق شد.

به گزارش هورنیوز ؛ صبح امروز یک دستگاه خودرو سمند در پارکینگ اداره برق منطقه ۲ اهواز طعمه حریق شد.

آقای اسلامی مالک خودرو در گفتگو با خبرنگار هورنیوز گفت: صبح امروز راس ساعت ۷:۳۰ در محل کار خود حاضر شدم و خودرو شخصی ام را درون پارکینگ قرار دادم، بعد از گذشت بیش از دو ساعت متوجه آتش سوزی درون خودرو شدم و به سرعت با کمک همکارانم در اداره ، مشغول اطفا حریق شدیم و با شکستن شیشه و مصرف  ۳کپسول آتش شانی موفق به مهار آتش شدیم.

اسلامی افزود : پس از آن متوجه شدیم تمامی سیستم های مکانیکی و برقی خودرو از کار افتاده اند.

وی با ابراز نگرانی از کیفیت پایین خودروهای شرکت سازنده افزود: در مدت ۹ ماه گذشته که از خرید خودرو می گذرد، برای رفع مشکلات فنی خودرو فقط به مراکز مجاز این شرکت مراجعه کرده ام، اما اینگونه نقص ها درون این خودرو که به تعداد زیاد به فروش میرسند با جان مردم بازی میکند.

گفتنی است بعد از گذشت بیش از چند ساعت از این حادثه و تماس های مکرر مالک خودرو با امدادخودرو، کارشناس این شرکت در محل حادثه حضور نیافته و حتی پاسخ کارشناسی ارائه ندادند و تنها یدک کش برای حمل خودرو حادثه دیده در محل حاضر شد.

امنیت پایین خودروهای ساخت داخل با جان و مال مردم بازی میکند و سالانه تلفات جانی و مالی بسیاری بر جای میگذارد، اما همچنان بدون توجه به نکات ایمنی و نظارت ضعیف به ساخت آنها، تولید انبوه آنهاادامه دارد.

20150314025223

20150314025254

https://hoorkhabar.ir/566196کپی شد!
167
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.