کیانی زاده : بسیاری از قهرمانان ورزشی ، روستایی هستند

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: المپیاد ورزشی تنها فعالیتی است که در آن هم شاهد رقابت و هم رفاقت هستیم.

 فرامرز کیانی زاده در مراسم اختتامیه چهارمین المپیاد ورزش های بومی محلی خوزستان که امروز (۲۱ اسفندماه) در سالن ۲۲ بهمن ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، با تشکر از هیات استان جهت برگزاری خوب این المپیاد اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و همچنین هیات استان به دنبال این هستند تا با برگزاری چنین مسابقاتی شور و نشاط ویژه ای بین روستاییان استان به وجود آورند.

وی بیان کرد: از دیگر اهداف ما از برگزاری چنین مسابقاتی، کشف و شناسایی استعدادهای موجود در بین روستاییان استان است. ما قهرمانان بسیاری به ویژه در رشته های فوتبال و دو و میدانی در بین روستاییان استان داریم و امیدوارم با برنامه ریزی بیشتر و بهتر در ادامه شاهد برنامه های بهتری هم باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با تشکر از حمایت های استاندار خوزستان، خاطر نشان کرد: امیدوارم سال ۹۴ سال پرباری برای ورزش استان به ویژه ورزش روستایی خوزستان باشد.

وی گفت: المپیاد ورزشی تنها فعالیتی است که در آن هم شاهد رقابت و هم رفاقت هستیم و چنین فعالیت هایی زیبا و سازنده است و در آن ها وحدت و اتحاد بین اقوام مختلف استان وجود دارد. با برگزاری چنین فعالیت هایی رفاقت، وحدت و همدلی را بیشتر می کنیم.

در این مراسم همچنین سیدکریم حسینی، رییس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی خوزستان، اظهارکرد: امروز شاهد مراسم اختتامیه چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی روستاییان استان بودیم. این المپیاد با برگزاری چهار مرحله به میزبانی شهرستان های شوشتر، لالی، اهواز و بهبهان انجام شد.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۲۲ تیم ورزشی و ۲۲ هیات شهرستانی و همچنین حضور هزار ورزشکار روستایی برگزار شد. امروز از سه هیات برتر استان و ۱۶ ورزشکار برتر در هر دو بخش آقایان و بانوان تقدیر کردیم.

https://hoorkhabar.ir/566114کپی شد!
119
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.