آبادان آماده اجرای طرح گردشگری آبی است

فرماندار آبادان از آمادگی این شهر برای اجرای طرح گردشگری آب در نوروز ۹۴ خبرداد.

عزیزالله شهبازی معاون استاندار و فرماندارویژه آبادان اعلام کرد : این شهرستان درنوروز۹۴ طبق دستورپیشین استاندارمحترم , آماده اجرای طرح گردشگری آبی درآبهای داخلی منطقه است .

  وی چهارشنبه درگفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان افزود: باتوجه به تاکید جناب آقای دکتر مقتدایی استاندارخوزستان مبنی براستفاده از سواحل و آبراهای استان  برای ایجاد محیط های مفرح برای مردم , این ماموریت به فرمانداران شهرهای ساحلی ابلاغ گردید.

   شهبازی افزود: فرمانداری آبادان دراین راستا  بلافاصله جلسات مختلفی با مشارکت کلیه دستگاههای ذیربط  تشکیل داد . امکانات محلی ازجمله بندری , شیلاتی , دریابانی و غیره تجمیع و سازماندهی شد. دربندرآبادان فضاهای مورد نیاز ازجمله اسلکه ساماندهی شد و همچنین  لنج های سنتی مورد نیاز و امکانات لازم درهرلنج  تهیه و برنامه ریزی گردید.

   فرماندارویژه آبادان گفت : اولین سفرهای دریایی با لنج های سنتی بصورت نقطه به نقطه ازاسکله آبادان به مقصد اروند کنار و چوئبده و بالعکس انجام می شود و سقف ساعتی هرسفرحداقل ۱ و حداکثر۳ ساعت می باشد.

   شهبازی افزود: برای ثبت نام مسافران , سایتی  طراحی و به فرمانداری و بندردریا نوردی آبادان معرفی می شود که آدرس آن متعاقبا به اطلاع مردم می رسد.

   شهبازی افزود: درهفته آینده ناخدای این لنج ها آموزش های لازم را برای انجام این سفرهای دریایی  فرامی گیرند .

 فرماندار ویژه آبادان تاکید کرد که این فرمانداری متعهد است تمام ابتکارات و خلاقیت هایی که ازسوی استاندارمحترم برای توسعه شهرستان درنظرگرفته شده است را به فوریت عملیاتی و اجرایی نماید.

  شهبازی افزود: ما درشهرستان آبادان گردشگری صنعتی نیز داریم و علاقمندان و مهمانان نوروزی می توانند از مراکز صنعتی ازجمله پالایشگاه نفت آبادان و سایراماکن صنعتی  دارای قدمت  تاریخی درمنطقه  بازدید کنند.

https://hoorkhabar.ir/566080کپی شد!
62
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.