با دستور مقتدایی همایش نماز هر ۶ ماه یکبار در شهرهای استان برگزار می شود

به گزارش هورنیوز ؛ براساس این دستورالعمل مقررشده است که  نخستین همایش درابتدای سال و حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه برگزارشود و تا پایان خردادماه نسبت به جمع بندی عملکرد و ارایه گزارش اقدام شود و مخاطبین درهمایش اول عموم اقشارمختلف مردم شهرستان را شامل شود.

    طبق این دستورالعمل , زمان برگزاری دومین همایش ابتدای مهر تا پایان آبان ماه و جمع بندی و ارایه گزارش مربوطه حداکثر تا پایان آذرماه می باشد . دراین همایش نیز مخاطب عموم مردم هستند اما مقررگردیده مباحث آن بصورت تخصصی و با تمرکز برجامعه دانش آموزی و دانشجوی و نسل جوان ارایه گردد.

متن دستورالعمل برپایی همایش نماز خطاب به ۲۷ فرماندار استان خوزستان بدین شرح است :

 جناب آقای …

  فرماندارمحترم شهرستان ….

  باسلام

    تجربه برگزاری همایش شهرستانی نماز, قبل از آغاز بیست و سومین اجلاس سراسری نماز دراستان خوزستان که ابتکارجدیدی بود، جلوه و محتوای خاصی به این اجلاس بخشیده بود. این امر مهم با تلاش و جدیت جنابعالی و همکاران محترم درآن شهرستان به انجام رسید. با عنایت به اینکه برگزاری اینگونه همایش ها و برنامه های فرهنگی و معنوی آثارو برکات تاثیرگذاری درجامعه خواهد داشت و نقش بی بدیل و انکارناپذیر علمی و عملی درارتقای فرهنگ دینی و توسعه و ترویج فرهنگ نماز دربین مردم دارد . لذا درنظراست به منظور اثربخشی بیشتر به این برنامه ها , هرشش ماه  یک همایش نماز درتمام شهرستان های استان به شرح ذیل و طبق دستور العمل پیوست برگزار گردد. ضروری است نسبت به تشکیل ستاد و کمیته های مربوطه اقدام و شرایط و مقدمات برگزاری هرچه باشکوهتر همایش را با استفاده از همه امکانات موجود به ویژه تشکل های مردم نهاد شهرستان فراهم آید .

۱-   نخستین همایش درابتدای سال و حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه برگزارشود و تا پایان خردادماه نسبت به جمع بندی عملکرد و ارایه گزارش اقدام شود و مخاطبین درهمایش اول عموم اقشارمختلف مردم شهرستان را شامل شود.

۲-   زمان برگزاری دومین همایش ابتدای مهر تا پایان آبان ماه و جمع بندی و ارایه گزارش مربوطه حداکثر تا پایان آذرماه می باشد . دردومین همایش نیز مخاطب عموم مردم هستند اما مقررگردیده مباحث آن بصورت تخصصی و با تمرکز برجامعه دانش آموزی و دانشجوی و نسل جوان ارایه گردد.

https://hoorkhabar.ir/566065کپی شد!
34
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.