تاکید استاندار خوزستان بر نظارت بیشتر در بازار

عبدالحسن مقتدایی در نشست اعضای ستاد تنظیم بازار استان که در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: امری که مورد تاکید ماست فقط نظارت روی قیمت گذاری کالا و خدمات نیست بلکه پشتیبانی به معنای اعم است. کالا به میزان قابل پیش بینی در انبارها ذخیره داشته باشید تا مردم با کمبود مواجه نشوند.

وی با تاکید بر توجه اعضای ستاد تنظیم بازار به سه محور تدارک و پشتیبانی، عرضه کالا و خدمات و نیز نظارت در تمام زمینه ها و گفت: دراین سه زمینه باید کارها را  متمرکز و عملیاتی کرد.

مقتدایی به خدمت بی منت به مردم خوزستان و مهمانان نوروزی تاکید و اظهارکرد: سعی ما بر این باشد که کاری که می کنیم رضای خدا در آن باشد. قطعا ترازوی خدا خیلی حساس تر است. انشا الله خودمان ناظر کارهای خودمان باشیم. ما به عنوان متولیان دستگاه‌های اجرایی باید در اول سال، وظایف خود را به نحو  احسن انجام دهیم تا آخر سال به تکاپو نیافتیم.

وی به وفور نعمات الهی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: در خوزستان است که می توان فصل شکوفایی و نو شدن را در فصل بهار حس کرد و این تغییر فصل را در جاهای دیگر کشور چندان نمی‌توان حس کرد و این امر خود لطف الهی است و باید از آن بهره برد.

مقتدایی بیان کرد: در مجموع ۵ میلیون مسافری که وارد خوزستان می‌شود حداقل سه میلیون نفر در بازار خرید می‌کنند که خود موجب رونق بازار منطقه خواهد شد.

استاندارخوزستان به همه مسوولان و اعضای ستاد تنظیم بازارخسته نباشید گفت و افزود: از همت همه شما اعم از عرضه کنندگان کالا و خدمات و نیز مدیران دولتی تشکر می‌کنم و خسته نباشید.

 وی تصریح کرد: خدمت به مردم باید سرلوحه کارمان باشد. برخورد ما با میهمانان نوروزی استان باید مثل خانواده باشد تا با کسری و کمبودی مواجه نشوند و قطعا خیر و برکت این کار به خودتان بر می‌گردد.

مقندایی گفت:  فرمانداران نظارت مستمر بر اقلامی که قیمت آن فراز و فرود دارد مثل مرغ را بیشتر کنند. با بازار برخورد ساختارمند داشته باشید. برای نظارت و خود کنترلی، مردم را به مشارکت بیشتر دعوت کنید و بازرسی افتخاری را در قالب سامانه پیامکی دو طرفه برای مشارکت مردم راه‌اندازی کنید.

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از توسعه مشاغل کاذب و دست‌فروشی درجامعه و نیز رعایت زیبایی چهره شهر اظهارکرد: در ابتدای سال ۹۴ نسخه ویژه‌ای برای جمع‌آوری دستفروشان در مراکز اصلی شهر اهواز از جمله خیابان نادری خواهیم پیچید. شرایط بازار اهواز در این زمینه اصلا مطلوب ما نیست و زیبنده مردم هم نیست و آشفته ‌بازاری است.

مقتدایی تصریح کرد: خیلی‌ها در بروز این آشفته ‌بازار دخیل هستند و یک جایی به وظیفه‌شان عمل نکرده‌اند. بعد از تعطیلات نوروز برای جمع‌آوری دست‌فروشان اقدام خواهیم کرد. این جزو مواردی است که اوایل سال به آن خواهیم پرداخت و با هیچ کس تعارف نداریم .

https://hoorkhabar.ir/565553کپی شد!
46
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.