اعمال محدودیت ترافیکی شب عیدی در اهواز

سرهنگ عادل مجدمی اظهار کرد: با افرادی که حقوق عامه شهروندان را رعایت نمی​کنند، در هر زمانی برخورد خواهد شد. همچنین گواهینامه رانندگانی که بیش از ۳۰ نمره منفی دارند، توقیف می‌شود.

وی با بیان این که نظارت پلیس راهور از طریق دوربین‌های ناظر ترافیکی، بر معابر  و خیابان‌ها اعمال می‌شود، افزود: برخورد با متخلفان، کاملا هوشمند و به روز است و در حداقل زمان، برگ جریمه صادر و از طریق پیامک به راننده متخلف اطلاع‌رسانی می‌شود.

مجدمی ادامه داد: در نظارت بر ترافیک شهری، خودروهای با رانندگان پرخطر در اولویت قرار دارند. گواهینامه رانندگان پرخطر تا ۳ ماه توقیف شده و پس از گذشت این مدت، با پرداخت ۶۰ هزار تومان جریمه، گواهینامه تحویل داده می‌شود.

وی در مورد ازدحام جمعیت در هنگام خرید شب عید گفت: اعمال محدویت ترافیکی شب عید در هسته مرکزی شهر اهواز از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی تا ساعت ۲۲ افزایش می‌یابد و هم‌زمان با همکاری شهرداری، مدت زمان خدمات‌دهی ناوگان حمل و نقل عمومی ارتقاخواهد یافت تا مشکلی برای تردد مردم به وجود نیاید.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان تصریح کرد: استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در این مدت می‌تواند در کاهش ترافیک هسته مرکزی بسیار موثر واقع شود. هسته مرکزی شهر اهواز برای تردد همه خودروها محدودیت دارد و امکان تردد خودروهای شخصی وجود ندارد؛ در این شرایط شهروندان سعی کنند از اتوبوس​های شهری، تاکسی​های زرد و خودروهای سامان‌دهی شده استفاده کنند.

https://hoorkhabar.ir/565501کپی شد!
107
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.