ضعف های دانشگاه آزاد اهواز باعث تعجب است!

دانشگاه آزاد اسلامی اهواز متاسفانه از ضعف علمی و پژوهشی رنج می برد .

دانشگاه آزاد اسلامی اهواز که یکی از دانشگاههای قدیمی و بزرگ در کشور است با وجود اینکه در جوار دانشگاههای مطرحی همچون شهید چمران و جندی شاپور قرار دارد ، متاسفانه از ضعف علمی و پژوهشی رنج می برد .
این دانشگاه که دارای هزاران استاد و دانشجو و اساتیدی با سابقه است در حوزه پژوهشی و مطالعاتی جایگاه مناسبی در کشور و به ویژه در نشریات علمی و پژوهشی ISI ندارد .
همچنین این دانشگاه فاقد مجلات علمی و پژوهشی مناسب داخلی نیز می باشد .
آنچه تعجب آور است اینکه دانشگاه ازاد اسلامی واحد اهواز حتی نسبت به شهرهای کوچکی همچون  شوشتر ، نجف آباد و شهرضا از این نظر و همچنین امکانات رفاهی دانشجویی و کلاسهای دانشگاه در وضعیت بسیار تاسف باری به سر می برد که جای بسی تعجب است .
چرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد کلانشهر اهواز اینچنین به عقب حرکت می کند .
نکته دیگر اینکه ، این دانشگاه چندی پیش با واحد علوم تحقیقات و تحصیلات تکمیلی منطقه شش کشور نیز ادغام گردید ، که باعث افت شدید رتبه ی این واحد نیز در کشور شده است .
لازم است در آستانه حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور جناب آقای میرزاده به این وضعیت و مدیریت غیربومی دانشگاه رسیدگی بیشتری گردد .
گفتنی است ، در سلسله گزارشهایی تا قبل از حضور دکتر میرزاده در اهواز به بررسی سایر ضعفهای دانشگاه آزاد واحد اهواز خواهیم پرداخت .

https://hoorkhabar.ir/565476کپی شد!
123
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.