مقتدایی: امنیت، اصلی ترین ستون هر حکومت است

استاندار خوزستان گفت: دادستان زمانی می تواند تصمیم بگیرد که همه مصلحتهای یک حکومت و یک جامعه و تمام مسائل شرعی و قانونی را در نظر گرفته باشد.

عبدالحسن مقتدایی در مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب اهواز که امروز (۷ اسفند ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اولین گام هر حکومتی با هر فرهنگ و قومیتی، ایجاد امنیت در جامعه است. استقرار هر حکومتی بر ستونهایی است و اصلی ترین ستون آن، امنیت است. اگر امنیت برقرار شود بقیه ستونها نیز برقرار می شوند.

وی ادامه داد: آخرین مجموعه ای که از کار باز می ایستد، نیروی انتظامی و گارد امنیتی است. در مجموعه های امنیتی یک بخش پیدا است مانند نیروی انتظامی و ارتش و یک بخش پنهان است حداقل تا زمانی که نتیجه اعلام شود.

مقتدایی گفت: دادستانی در حقیقت بخش مدیریت بحران است و دادستان زمانی می تواند تصمیم بگیرد که همه مصلحتهای یک حکومت و یک جامعه و تمام مسائل شرعی و قانونی را در نظر گرفته باشد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: دو نوع مدیریت داریم، یک نوع مدیریت تصمیم سازی و تصمیم گیری می کند و یک نوع دیگر، مدیریت بحران است. این نوع مدیریت در قوه قضاییه به دست دادستان است که باید در عمل تصمیم بگیرد و زمانی که سریع تصمیم می گیرد در عین حال باید بهترین تصمیم باشد.

https://hoorkhabar.ir/565152کپی شد!
64
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.