بختیاری‌ها در اهواز گرد هم می‌آیند

 مدیر عامل بنیاد بین‌​المللی بختیاری گفت: نخستین همایش بنیاد بین‌​المللی بختیاری با نام “همبستگی و همدلی” هشتم اسفند ۹۳ در اهواز برگزار می‌شود.

 اردشیر محمدی  گفت: این همایش نخستین همایش این بنیاد است که روز هشتم اسفند ۹۳ از ساعت ۱۳ تا ۱۸ در سالن ورزشی گیت بوستان اهواز برگزار می‌​شود.

 وی افزود: هدف این همایش معرفی بنیاد بین‌​المللی بختیاری و معرفی اهداف این بنیاد و همچنین شناسایی نخبگان بختیاری جهت زمینه​‌سازی برای استفاده و همکاری برای رسیدن به اهداف بنیاد است.

 محمدی اظهار کرد: این همایش با حضور مسوولان استانی و کشوری و اجرای برنامه‌​های متنوعی برپا می​‌شود و حضور برای عموم مردم استان در آن آزاد است.

 مدیر عامل بنیاد بین‌​المللی بختیاری ادامه داد: سخنرانی مسوولان استانی و کشوری، اجرای شاهنامه‌خوانی و نقالی، تقدیر و تشکر از فرهیختگان، فرهنگ دوستان و نخبگان بختیاری و گردهمایی فرهیختگان بختیاری از برنامه​‌های این همایش هستند.

 وی اضافه کرد: نمایشگاه‌​ها و غرفه‌​هایی مانند غرفه لباس محلی بختیاری، غرفه پخت نان محلی، غرفه کتاب‌های بختیاری، نمایشگاه عکس و پوستر بختیاری از بخش‌​های دیگر نخستین همایش همدلی و بستگی توسط بنیاد بین‌​المللی بختیاری است.

https://hoorkhabar.ir/565007کپی شد!
140
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.