انتقاد شدید ابریشم کار از ضعف فعالیت های پژوهشی شهرداری

مریم ابریشم کار، عضو شورای شهر اهواز نیز در نطق پیش از دستور از حضور مردم راهپمایی ۲۲ بهمن علیرغم شدت گردوغبار در اهواز، تشکر کرد و گفت: برای حل این معضل باید راهبردی اساسی تعریف و به آن عمل کرد.

سخنگوی شورای شهر خاطر نشان کرد : انتقال آب از نقاط مختلف به بخش‌های خشک شده تالاب‌ها در استان یا استفاده از نوعی خاک پلیمری برای تثبیت شن‌ ها و بیابان‌ها می‌تواند در این زمینه کار گشا باشد.

ابریشم کار عنوان کرد: همچنین باید هرچه سریعتر نسبت به تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌های خوزستان و حتی استان‌های درگیر با این پدیده اقدام شود.

این عضو شورای شهر اهواز گفت: معاونت فرهنگی در شرایط گرد و خاک باید به ارایه آموزش‌های شهروندی و نکات خود مراقبتی از روشهای مختلف نصب بنر، توزیع بروشور یا اعلام این نکات از طریق رسانه‌های جمعی مانند رادیو و تلویزیون مردم را آگاه کند.

ابریشم کار با تاکید بر لزوم توجه به کارگران خدمات شهری در شرایط بد جوی و گرد و خاک در اهواز گفت: همه ما انتظار داریم پس از پدیده گردوخاک وقتی از منزل خارج می شویم شهرمان را پاکیزه ببینیم، با توجه به این‌که ۹۰ درصد پاکیزگی شهر بر عهده این قشر کارگر است، باید توجه ویژه به آنها شود،با توجه به این شرایط جوی در استان حتی اگر لازم باشد، باید به ارتقای میزان حقوق و دستمزد این کارگران توجه شود.

سخنگوی شورای شهر اهواز در ادامه به برگزاری کنفرانس ملی توسعه کلانشهرها در اهواز اشاره کرد و گفت: بودجه قابل توجهی برای پژوهش‌های شهرداری در بودجه ۹۳ در نظر گرفته شده و بنابراین انتظار می‌رود در برگزاری این گونه همایش‌ها و کنفرانس‌ها و بررسی مقاله‌های ارسالی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها بهره برد، همچنین باید به بحث پژوهش و انجام تحقیقات کاربردی و دارای خروجی مناسب توجه لازم کرد.

ابریشم کار ادامه داد : بهتر نبود کنفرانسی که انقدر از آن تعریف و تمجید می شود در دانشگاه چمران برگزار و از مقالات علمی و پژوهشی دانشجویان نخبه استفاده می شد،متاسفانه بارها گفته ایم در شهرداری بسیاری از پروژه های پژوهشگران علمی گرفته می شود و بنام کسی دیگر استفاده می شود.

https://hoorkhabar.ir/564541کپی شد!
269
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.