بهره‌برداری از ۲۵۰ نهر در روستاهای خرمشهر با حضور استاندار خوزستان

با حضور استاندار خوزستان امروز، ۲۷ بهمن‌ماه ۲۵۰ نهر به طول ۱۰۰ کیلومتر در روستاهای خرمشهر به بهره​ برداری رسید.

 این پروژه‌ها در راستای محرومیت​زدایی و برای آبیاری اراضی کشاورزی روستاهای بخش مرکزی خرمشهر توسط قرارگاه کربلا اجرا شده‌اند.

عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ​کارهای بسیار زیبایی توسط قرارگاه کربلا در منطقه انجام شده است و این مساله نشان از دلبستگی عاطفی این قرارگاه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس که سال‌ها با آن​ها مانوس بوده است، دارد.

وی با بیان اینکه احداث نهرهای کشاورزی برای رفع نیازهای کشاورزان منطقه صورت گرفته است، خاطرنشان‌کرد:  احداث انهار کار زیبای اقتصادی و اجتماعی است که توسط قرارگاه انجام شده است و ضرورت دارد انهار فرعی توسط جهاد کشاورزی احداث شود و متعاقب آن باید موسسه جهاد نصر برای آماده‌سازی اراضی کشاورزی که متعلق به مردم است، اقدام کند.

مقتدایی تصریح‌کرد: روستاییان بخش مرکزی خرمشهر از اجرای این طرح اظهار رضایت کرده‌اند و اجرای این نوع پروژه‌ها زمینه ساز توسعه ​بخش کشاورزی منطقه خواهد بود.

این سفر پنجمین سفر شهرستانی استاندار خوزستان به شهرهای استان در سال جاری است که وی پیش از این به شهرهای شوش، مسجدسلیمان، شادگان و ماهشهر سفر و از پروژه‌های این شهرستان ها بازدید کرده است.

https://hoorkhabar.ir/564241کپی شد!
42
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.