تحویل سال را با کدام شبکه ها می گذرانید/ صداو سیما برگ های برنده اش را رو می کند

شبکه‌های سیما مدت کوتاهی است فعالیت‌های نوروزی خود را آغاز کرده‌اند؛ فعالیت‌هایی که در رأس آنها برنامه تحویل سال و انتخاب تهیه‌کننده و مجری برای این برنامه‌ها است.

بر اساس اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران لحظه تحویل سال ۱۳۹۴ هجری شمسی به ساعت رسمی ایران ۲ و ۱۵ دقیقه و ۱۰ ثانیه روز شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۴ هجری شمسی مطابق ۳۰ جمادی‌ الاول ۱۴۳۶ هجری قمری و ۲۱ مارس ۲۰۱۵ میلادی خواهد بود.

همواره از سال‌های گذشته شبکه‌های سیما برای ساعات نزدیک به تحویل سال، برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک می‌بینند که شبیه ماراتن سریال‌های نوروزی و رمضانی، رقبای خاص خود را دارد و اکثر مجریان و برنامه‌سازان علاقه دارند در چنین لحظاتی روی آنتن زنده باشند.

از سوی دیگر هنرمندان، ورزشکاران، سیاستمداران و دیگر چهره‌های مورد پسند مردم نیز، گرچه شاید در طول سال علاقه‌ای به حضور تلویزیونی و ظاهر شدن در برنامه‌های مختلف نداشته باشند، اما در ساعات جابجایی سال کهنه و نو، راحت‌تر به رسانه ملی می‌آیند تا در کنار مردم باشند. ضمن اینکه درصد تماشای این برنامه‌ها نیز بسیار بالا است.

امسال نیز با وجود تغییر مدیریت در رسانه ملی و تغییر و تحولات گسترده‌ای که در ساختار فعالیت‌ها و شبکه‌ها رخ داده، برنامه‌های تحویل سال سر جای خود هستند و شبکه‌های سیما، از اواسط همین ماه، برنامه‌ریزی‌های خود برای نوروز را آغاز کرده‌اند.

https://hoorkhabar.ir/564195کپی شد!
102
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.