امام جمعه شادگان: حماسه باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی اقتدار ملت ایران است

امام جمعه شادگان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران و وفاداری به آرمان‌های امام (ره) و شهدا است.

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، با تقدیر از حضور پرشور مردم شادگان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: این حضور نشان از آگاهی مردم است که یکبار دیگر ثابت کردند پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تجلی اقتدار ملت ایران در برابر دشمن بود چرا که حضور گسترده مردم وحدت و انسجام ملت ایران را به رخ دشمن کشید و حماسه‌ای بزرگ همچون سال‌های گذشته خلق شد.

امام جمعه شادگان تصریح کرد: زنده بودن انقلاب در دل‌های مردم پس از گذشت ۳۶ سال، نشان دهنده پایبندی ملت به ارزش‌های دینی و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

شرفی متذکر شد: مردم با حضور باشکوه خود به استکبار جهانی اعلام کردند که هرگز از تحریم و تهدید و از تمام گزینه‌های روی میز واهمه ندارند و بر حقوق مسلم خود ثابت قدم هستند و خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: پیام این راهپیمایی باشکوه، اقتدار نظام مقدس اسلامی در فضای ملی و بین‌المللی و همچنین جوابی قاطع به جهان سلطه به سردمداری آمریکای جهان‌خوار و صهیونیسم بین‌الملل است.

شرفی در پایان اضافه کرد: سناریوهای تروریستی و حرکت‌های اسلام هراسی و ایران هراسی و اهانت به پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) را محکوم و به آنان پاسخ سخت خواهیم داد.

https://hoorkhabar.ir/563974کپی شد!
55
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.