امام جمعه شهر چمران: ملت ایران هرگز عزت خود را نمی‌فروشد / انرژی هسته‌ای واقعی مردم هستند

امام جمعه شهر چمران ماهشهر گفت: انرژی هسته‌ای واقعی نظام مردم هستند و این مردم هرگز عزت خود را نمی‌فروشند

حجت‌الاسلام سید منتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر چمران اظهار کرد: مردم ولایتمدار و حزب‌اللهی ایران در راهپیمایی باشکوه خود در روز ۲۲ بهمن نشان دادند که برای پاسداری از انقلاب کفن‌پوش می‌شوند و حاضرند جان خود را در این راه بدهند.

وی با بیان اینکه مردم بزرگ‌ترین سرمایه نظام هستند، تصریح کرد: انرژی هسته‌ای واقعی ما مردم هستند و آمریکا نمی‌تواند این سرمایه بزرگ را تحریم کند.

خطیب جمعه شهر چمران ادامه داد: این مردم با قدرت ایمان و ایثار خود قدرتی عظیم‌تر از انرژی هسته‌ای را تشکیل داده‌اند و آمریکا نیز از همین موضوع هراس دارد و گرنه انرژی هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست و آمریکا می‌خواهد این مردم را به ذلت بکشاند. هاشمی با تأکید بر اینکه این مردم عزت‌مند هرگز به ذلت کشیده نمی‌شوند، گفت: امت حزب‌الله با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که نه تنها زیر گرد و غبار بلکه زیر آتش نیز عزت خود را نمی‌فروشد.

وی متذکر شد: حماسه ۲۲ بهمن و این عظمتی که مردم آفریدند انقلاب را به جهان صادر کرد و به زودی این حماسه ۲۲ بهمن برای یمن، سوریه، مصر و … نیز آفریده خواهد شد.

امام جمعه شهر چمران در ادامه به سالروز صدور فتوای امام خمینی (ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی اشاره کرد و گفت: این حکم بزرگ‌ترین ضربه به رژیم صهیونیستی بود چرا که صهیونیست‌ها از این خبیث حمایت کردند و کتاب آیات شیطانی با حمایت اسرائیل به چاپ رسید.

هاشمی تأکید کرد: اگر این حرکت و حکم امام (ره) نبود شاید تاکنون ده‌ها و صدها سلمان رشدی دیگر خلق می‌شد اما امام راحل با بصیرت مثال‌زدنی خود این نطفه نجس را خفه کرد.

وی همچنین به سالروز صدور فتوای تحریم تنباکو نیز اشاره کرد و گفت: برخی قلم‌ها قلم‌های طلایی هستند، همچون قلم شیعه که با نگارش چند سطر سرنوشت دنیا را عوض می‌کند.

https://hoorkhabar.ir/563962کپی شد!
57
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.