دستور وزیر بهداشت برای درمان رایگان بیماران تنفسی ناشی از گرد و غبار و سوانح

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز، چهارشنبه در نشست اعضای ستاد بحران استان خوزستان به کلیه مراکز درمانی بخش دولتی دستور داد تا تمام بیماران تنفسی ناشی از پدیده گرد و خاک در خوزستان که تا دو هفته پس از این پدیده به بیمارستان‌های تحت پوشش این وزارتخانه مراجعه کنند و نیز سانحه دیدگان ناشی از این پدیده را به‌صورت رایگان درمان کنند.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در این نشست که با ریاست استاندار، در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهارکرد: در سایر بیمارستان‌ها از جمله تامین اجتماعی، نفت و بخش‌خصوصی نیز درمان رایگان بیماران صورت خواهد گرفت.

وی از اهتمام دولت برای حل بحران گرد و غبار خوزستان خبرداد و افزود: تاکنون چندین جلسه در هیات دولت در این خصوص برگزار شده و تمام مسایل مربوط به این پدیده بررسی شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان‌کرد: در صورت تشدید پدیده گرد و خاک در خوزستان، استان‌های مجاور آمادگی دارند که با ارایه و جابه‌جایی خدمات به مسوولان استان کمک کنند.

هاشمی از تلاش‌های استاندار خوزستان در مدیریت بحران گرد و غبار خوزستان قدردانی کرد و افزود: تمام مطالب ارایه شده در این نشست از سوی مسوولان استانی به اطلاع دولت رسانده می‌شود تا راهکارهایی عملی برای حل معضل گردو خاک ارایه شود.

وی اظهارکرد: مسوولان استان خوزستان بیش از مسوولان مرکز به مسایل اشراف و آگاهی دارند و می‌توان با برخی تفویض اختیارات مشکلات را در درون استان بررسی و حل کرد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیان‌کرد: دولت نسبت به خوزستان حساسیت ویژه‌ای دارد و بی‌شک با فروکش کردن مشکل گرد و خاک در استان، اقدامات دولت برای حل این مشکل متوقف نمی‌شود.

https://hoorkhabar.ir/563795کپی شد!
111
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.