اعلام محدودیتهای ترافیکی ۲۲ بهمن در اهواز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان محدودیتهای ترافیکی اعمال شده برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز را تشریح کرد.

سرهنگ عادل مجدمی اظهار کرد: با توجه به این که مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان ساعت آغاز شده و به سمت میدان مولوی، پل چهارم و خیابان آزادگان پیش میرود؛محدودیت و ممنوعیت ترافیکی از نبش بلوار ساحلی و ترمینال شهید فهمیده به سمت بانک ملی، از میدان شهدا به سمت خیابان آزادگان جنوبی و همچنین از سه راه طالقانی به سمت تقاطع شریعتی اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: از ساعت ۷:۳۰ صبح روز ۲۲ بهمن محدودیتهای ترافیکی آغاز می شود که بر این اساس از تردد کلیه وسایل نقلیه از خیابان شریعتی به سمت تقاطع سلمان فارسی، طول خیابان سلمان فارسی، حد فاصل سه راه آزادگان تا سه راه سلمان فارسی و تقاطع کیکاوس به سمت چهار راه آبادان جلوگیری می شود.

مجدمی گفت: همچنین در این مدت از تقاطع خیابان امام و کمپانی به سمت چهارراه آبادان، از سه راه سلمان فارسی به سمت چهارراه آبادان و از تقاطع پادادشهر به سمت سه راه سلمان فارسی و چهار راه آبادان محدودیت توقف خواهیم داشت.

وی افزود: مسیرهای جایگزین شامل خیابان ۲۴ متری، بلوار فاطمی، بلوار فلسطین، پل هلالی، ساحلی شرقی و غربی، بلوار بهبهانی تا تقاطع پادادشهر، پل الغدیر به سمت خیابان زند، ۳۰ متری شریعتی از سه راه طالقانی میباشند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: از امشب نیروها در محل مستقر می شوند و از پارک ماشینها در این مسیرها جلوگیری خواهد شد.

مجدمی گفت: از شهروندان درخواست می شود فردا (۲۲ بهمن) برای تردد در سطح شهر اهواز از وسایل حمل و نقل عمومی به جای وسایل شخصی استفاده کنند.

https://hoorkhabar.ir/563726کپی شد!
77
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.