کیانی​ زاده: رئیس جدید هیات بیماران خاص، عقب​ ماندگی‌ها را جبران کند

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:​ امیدوارم رییس جدید هیات ورزش​های بیماران خاص و پیوند اعضا استان عقب ماندگی‌ها را جبران کند.

​فرامرز کیانی​زاده در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش​​های بیماران خاص و پیوند اعضا استان که امروز (چهارشنبه) در اداره​کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، با تبریک دهه فجر و تبریک به رییس جدید هیات، اظهارکرد: با توجه به تجاربی که حاجی‌زاده (رییس جدید) در بخش بیمارستانی دارد، یکی از بهترین​هایی بود که می توانست این سمت را قبول کند و ان‌شاالله همانطور که به او رای داده شد، اعضا به او کمک کنند تا منشا خدمات خوبی برای بیماران خاص و پیوند اعضا باشد.

وی بیان‌کرد: ​مدتی این فدراسیون ادغام شده بود که این ادغام باعث شد این رشته در سطوحی دچار سکون و رکود شود که این جای تاسف دارد ولی با تدابیر دولت تدبیر و امید، باز هم به فدراسیون تبدیل شد و شش، هفت ماهی است که فدراسیون کار خود را آغاز کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدوارم رییس جدید هیات خوزستان بتواند با کمک اعضا، عقب​ماندگی‌هایی که وجود دارد را جبران کند و کار را پیش ببرد و ما هم در حد توان‌مان با او همکاری و مساعدت می‌کنیم. حاجی‌زاده کار سختی دارد ولی با تجارب و حمایت هایی که از او می‌شود، این توان را دارد که هیات را ارتقا دهد.

وی خاطرنشان‌کرد: ​نگاه ما به مدال‌آوری هم است و البته در وهله اول نگاه‌مان به ورزش همگانی و سلامت بیماران است اما از آن‌جا که این رشته فدراسیون بین‌المللی و جهانی دارد، ما هم باید به بُعد بین‌المللی و جهانی آن توجه کنیم و از این بخش غافل نشویم تا بتوانیم سال های آینده آمار خوبی در این بخش داشته باشیم.

 

https://hoorkhabar.ir/563266کپی شد!
81
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.