مقتدایی در ماهشهر: نگهداری سرمایه‌ها مستلزم ارایه خدمات و ایجاد زیرساخت‌ است

استاندار خوزستان گفت: در کنار کارهای بزرگ و ملی انجام شده در هر منطقه، باید بخشی از نیازهای منطقه نیز مورد توجه قرار گیرد و نیازهای منطقه فراموش نشود.

عبدالحسن مقتدایی در حاشیه بازدید از پروژه​های بندرامام‌خمینی(ره) که امروز، ۱۴ بهمن‌ماه صورت گرفت، اظهارکرد:​ در کنار این عظمت و حجم کار انجام شده در زمینه‌های پتروشیمی و بندر، توجه به بخش‌های کوچک‌تر و بنادر کوچک‌تر همچون بندر شادگان و اسکله ماهشهر ضروری است.

وی افزود: ​استقبال بخش‌خصوصی و خارجی در بندر امام (ره) بیانگر این است که همچون یک سراشیبی سرمایه و سرمایه‌گذاران به‌طور خودکار به سمت این بندر می‌آید و قطعا نگهداری این سرمایه‌ها مستلزم ارایه خدمات و ایجاد زیرساخت‌های اساسی است.

مقتدایی تصریح‌کرد:​ از این حجم کار و تلاش‌های صورت گرفته در بندر امام خمینی(ره) قدردانی می‌کنم که بدون شک این حجم کار بیانگر برنامه‌ریزی و هماهنگی بین مرکز، ​اداره‌کل بندر و شهرستان است.

وی گفت: وقتی مردم راضی باشند، خودشان مبلغ و مروج خواهند بود و سرمایه و سرمایه‌گذاری با منافع مردم تعارضی ندارد و خودش تضمینی برای سرمایه‌گذاری بیشتر است.

استاندار خوزستان عنوان‌کرد: در زمینه کارهای توسعه‌ای باید تمام بخش‌ها همچون ماهشهر با تمام مجموعه‌ها همچون بندر و شهرک‌های مختلف، همه با هم دیده شوند و توسعه پیدا کنند که این مسئله باعث عاقبت بخیری ما خواهد شد.

استاندار خوزستان: باید استعدادها هدایت و متمرکز شود و از آن‌ها نتیجه گرفت

عبدالحسن مقتدایی در نشست شورای اداری و تشکل​های مردم​ نهاد ماهشهر که امروز، ۱۴ بهمن‌ماه در جریان سفر یک روزه استاندار به این شهرستان برگزارشد، اظهارکرد:​ منطقه ویژه یک وظیفه و اختیاراتی دارد و نمی‌توانیم برویم و بگویم که سهم ما را بدهد. باید به دنبال راهکار قانونی باشیم.

وی افزود: ​در استان پنج فرودگاه وجود دارد اما نمی​توان گفت که یک فرودگاه مناسب داریم. در حالی که در یک استان دیگر تنها یک فرودگاه وجود دارد اما این فرودگاه آبرومند است. ما می‌توانیم پنج فرودگاه خود را به یک فرودگاه تبدیل و تمام تجهیزات را در آن منتقل کنیم و این باعث افتخار خواهد شد.

مقتدایی​ با اشاره به خواسته مردم ماهشهر و بندر امام در زمینه استخدام، اظهارکرد:​ بحث استخدام تابع ساختار نظام استخدامی کشور است و این موضوع در اختیار فرماندار و یا استاندار نیست اما انتظار داریم مشکلات و موضوعات عام ماهشهر و بندرامام(ره) را تا آنجایی که در اختیار و امکان​ ما باشد حل کنیم.

استاندار خوزستان گفت: شهرستان ماهشهر جزء شهرستان​هایی نیست که پس‌رفت داشته باشد بلکه شهرستانی رو به جلو است. ما برگزاری نشست شورای اداری ماهشهر را در کوی شهید طالقانی انتخاب کردیم که این نقطه سنبلی از نقاط مشابه این شهرک است. انتظار داریم مسایل این شهرک و شهرستان ماهشهر و بندرامام احصا و تفکیک شود و ما بتوانیم براساس وظیفه خود مسایل را پیگیری کنیم.

وی ادامه‌داد: در این شهرستان​ها سرمایه​گذاری​هایی صورت گرفته است اما ما باید تاثیر این سرمایه گذاری​ها را در مردم مورد توجه قرار دهیم و مردم از این سرمایه​گذاری​ها احساس تعلق خاطر کنند.

مقتدایی با اشاره به افتتاح صدای رادیو ماهشهر، عنوان‌کرد: افتتاح این رادیو جزء افتخارات و فرصتی برای مردم ماهشهر و کسانی که صدای آن را می‌شنوند است.

https://hoorkhabar.ir/563226کپی شد!
104
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.